    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wiceszef pozycyjnej lewicy za prawem (także) do opierdalaniem opozycji
    W GODZINACH PRACY?
    Date: Mon, 13 Jun 2022 20:06:41 +0200

    W dniu 13.06.2022 o 19:16, J.F pisze:

    > Wychowania dzieci po swojemy, czy jak kto woli - po katolicku?

    Serio? Tego się homo domagają?
    Pokaż palcem.

    > Bo szkoła bedzie wciskac ..

    Po chuj szkoła ma się wtrącać do tego, w jakiej religii rodzice chcą "po
    swojemu" wychować swoje dzieci?

    Niby są zwolennikami wychowywania dzieci "po swojemu w swojej religii" i
    równocześnie nie są. Chcą, żeby szkoła uczyła religii. To sprzeczność.

    Bo tym momencie odbierają prawo do wychowania "po swojemu w swojej
    religii" innym, z innej religii. Czyli nie są zwolennikami wychowywania
    dzieci "po swojemu". Są zwolennikami wychowania dzieci "po ichniemu", a
    nie "po swojemu". To objaw hipokryzji i zakłamania, a nie chęć
    wychowania "po swojemu".

    > Ja tylko o tym, ze jak takie akcje edukacyjne będa sie odbywaly
    > w miescie z uzyciem megafonow ... no to tak samo traktowac.

    Dziecko drogie, jeszcze raz powoli: akcje edukacje rasistów dla rasistów
    nie są równoważne antyrasistowskim akcjom edukacyjnym.

    Nie, nie powinno się ich tak samo traktować.

    Wiem, że to trudne i masz problem ze zrozumieniem, ale wystarczy, że
    przyjmiesz to do wiadomości, bo w twoim przypadku nie sądzę, że
    zrozumienie przyjdzie nawet w przyszłości.

    > Ze moga sobie zapisac i dziedzic, bez zadnych specjalnych praw.

    No, to tak jak hetero.
    To po chuj ludziom hetero specjalne prawa, skoro testament jest
    wystarczający?
    Ludziom homo ma wystarczyć, a ludziom hetero nie wystarcza?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr