  • 1. Data: 2022-06-02 12:30:00
    Temat: go-go
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Media donosza, ze policja i inni dokonali nalotu na kluby go-go
    w calym kraju.

    Pochwalic?

    Ale dlaczego teraz? Sprawa przeciez sie ciagnie chyba juz z 10 lat.

    Jakis "prominentny polityk PiS" wydal grubszą kwote ?

    https://rzeszow-news.pl/po-nalocie-cbsp-na-kluby-go-
    go-w-rzeszowie-zamknieto-touch-the-sky/
    "W Rzeszowie nikogo nie zatrzymaliśmy, zamknęliśmy natomiast jeden
    klub - Touch the Sky - mówią nasze nieoficjalne źródła w CBŚP."

    A to "zamkniecie" to na jakiej podstawie?

    J.

  • 2. Data: 2022-06-02 12:41:38
    Temat: Re: go-go
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On 6/2/22 12:30 PM, J.F wrote:

> [...]
    > klub - Touch the Sky - mówią nasze nieoficjalne źródła w CBŚP."
    >
    > A to "zamkniecie" to na jakiej podstawie?

    Burmistrzowi Rzeszowa już nie staje?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 3. Data: 2022-06-02 12:53:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 2 Jun 2022 12:41:38 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Burmistrzowi Rzeszowa już nie staje?

    Kuchciński stracił możliwość szybkiego przelotu w rodzinne strony.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2022-06-02 13:21:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Jun 2022 12:53:05 +0200, Olin wrote:

    > Kuchciński stracił możliwość szybkiego przelotu w rodzinne strony.

    I co - cofneli mu złotą kartę czlonkowską ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2022-06-02 13:22:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Jun 2022 12:41:38 +0200, Wiesiaczek wrote:
    go-w-rzeszowie-zamknieto-touch-the-sky/

    > Burmistrzowi Rzeszowa już nie staje?

    Ale przeciez nie burmistrz zamknął.

    J.

  • 6. Data: 2022-06-02 13:47:18
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On 6/2/22 1:22 PM, J.F wrote:
    go-w-rzeszowie-zamknieto-touch-the-sky/

    > Ale przeciez nie burmistrz zamknął.

    Czyjaś inicjatywa musiała być!

  • 7. Data: 2022-06-02 17:39:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Jun 2022 13:47:18 +0200, Wiesiaczek wrote:
    go-w-rzeszowie-zamknieto-touch-the-sky/

    > Czyjaś inicjatywa musiała być!

    Toz wlasnie o to pytam.
    Ale skoro w 20 miastach, to musiala byc to inicjatywa na szczeblu
    krajowym :-)

    J.

  • 8. Data: 2022-06-02 17:54:43
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On 6/2/22 5:39 PM, J.F wrote:
    go-w-rzeszowie-zamknieto-touch-the-sky/

    > Toz wlasnie o to pytam.
    > Ale skoro w 20 miastach, to musiala byc to inicjatywa na szczeblu
    > krajowym :-)
    >
    > J.

    Sorry, nie czytam linków. A tam było tylko o Rzeszowie :)
    Ale skoro tak, to poważniejsza sprawa.
    Jarka nie podejrzewam, ale już Duduś? :)

  • 9. Data: 2022-06-02 20:19:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2022 o 17:54, Wiesiaczek pisze:

    > Sorry, nie czytam linków. A tam było tylko o Rzeszowie :)
    > Ale skoro tak, to poważniejsza sprawa.
    >  Jarka nie podejrzewam, ale już Duduś? :)

    Duduś to nie bo jego sopiki na krok nie odpuszczają:P

    Ciekawostka - w jednym z lokali do których wjechali było centrum
    monitoringu na całą polskę:P Raz już biegali za seks taśmami.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2022-06-06 00:06:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-02 o 12:30, J.F pisze:

> [...]
    > klub - Touch the Sky - mówią nasze nieoficjalne źródła w CBŚP."
    >
    > A to "zamkniecie" to na jakiej podstawie?

    Teraz te prostytutki się rozbiegły i znowu zaczęły pracę w mieszkaniach
    przy głowach
    sąsiadów za ścianą. Teraz to najwięcej pedałow tam przychodzi.

    --
    animka