  • 171. Data: 2021-05-11 09:29:51
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To akurat wina szreka i sąsiadów, że na te q... głosują.

    -----

  • 172. Data: 2021-05-11 11:02:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 10 May 2021 19:47:18 +0200, Shrek napisał(a):

    > No powojenna.

    Teraz J.F. może podywagować, czy domek jest z pustaków, czy z cegły, a jak
    z cegły to z jakiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 173. Data: 2021-05-11 11:04:41
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 10 May 2021 16:28:17 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > nawet
    > jakby kiedyś chciał tego rozgłosu, to ma prawo zmienić zdanie.

    Najwyraźniej zmienił, ale dlaczego od razu tę intymność musi osiągać za
    pomocą ziobrotury, w której działania angażowany jest nawet konsulat w
    Londynie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 174. Data: 2021-05-11 12:05:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 May 2021 19:47:18 +0200, Shrek wrote:

    > No powojenna.

    > Zasłużonych od razu to niekoniecznie - ci mocno zasłużeni to woleli
    > chyba mokotów. Natomiast na książeczkę mieszkaniową raczej byli akowcy
    > takich domków nie dostawali.

    Ale jakas spoldzielnia profesorow mogla byc.

    J.

  • 175. Data: 2021-05-11 12:11:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 May 2021 12:05:49 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale jakas spoldzielnia profesorow mogla byc.

    Kto do niej należał?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 176. Data: 2021-05-11 12:14:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 May 2021 10:40:35 +0200, Olin wrote:

    > Dla dobrej zmiany. Towarzysze już wtedy przeczuwali, że kiedyś źle skończą
    > i trzeba przygotować miękkie lądowanie; najlepiej w jakiejś partii, która
    > na sztandarach będzie mieć antykomunizm.

    Oj, chyba dlugo za wczesnie. Socjalizm wydawal sie okrzeply, a
    przyszlosc swietlana.

    A poza tym ... jesli tak przeczuwali, to jakos slabo zadbali, jedna
    mala willa ...

    J.

  • 177. Data: 2021-05-11 12:44:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 May 2021 12:11:10 +0200, Olin wrote:

    > Kto do niej należał?

    Profesorowie :-)

    W stolycy to nie wiem, ale we Wroclawiu w pozniejszym okresie powstaly
    jakies spoldzielnie w srodowiskach akademickich.
    I raczej nie byly tylko dla profesorow.
    Wstep pewnie wolny, ale kto przydzielal mieszkania ... to juz nie
    wiem. Cos mi chodzi po glowie, ze potem zajeli sie budowa szeregowek -
    tzn kazdy sobie budowal pod auspicjami spoldzielni.

    A teraz google znajduje
    https://gazetawroclawska.pl/spoldzielcza-wojna-domow
    a-na-olbinie/ar/12486189

    Domy na zdjeciach - raczej calkiem wspolczesne.

    J.

  • 178. Data: 2021-05-11 12:48:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 May 2021 12:44:24 +0200, J.F napisał(a):

    > Profesorowie :-)
    >
    > W stolycy to nie wiem, ale we Wroclawiu w pozniejszym okresie powstaly
    > jakies spoldzielnie w srodowiskach akademickich.

    Ja bym szedł po linii, że Rajmund Kaczyński dostał willę od Obajtka.
    Daniel, wszystko mogę, Obajtek ma dużo nieruchomości, więc jedna mniej nie
    zrobiła mu różnicy.

  • 179. Data: 2021-05-11 12:53:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 May 2021 12:14:35 +0200, J.F napisał(a):

    > jesli tak przeczuwali, to jakos slabo zadbali, jedna
    > mala willa ...

    Nowe czasy przyniosły nowe możliwości.

    Fundacja Prasowa ,,Solidarność" została założona 15 marca 1990 przez
    ówczesnego senatora i redaktora naczelnego ,,Tygodnika Solidarność"
    Jarosława Kaczyńskiego, Marię Stolzman, Sławomira Siwka, Krzysztofa
    Czabańskiego, Macieja Zalewskiego oraz Bogusława Hebę.

    W maju 1991 na żądanie Jarosława Kaczyńskiego (pełniącego wtedy funkcję
    ministra stanu i szefa kancelarii prezydenta Lecha Wałęsy) fundacja nabyła
    od Skarbu państwa w trybie bezprzetargowym lub płacąc relatywnie niskie
    kwoty ,,Express Wieczorny" oraz prawa wieczystego użytkowania kilku działek
    wraz z czterema nieruchomościami w pobliżu ścisłego centrum Warszawy:

    - Nowogrodzka 84/86 (ówczesna siedziba zakładów graficznych, obecna
    siedziba partii politycznej Prawo i Sprawiedliwość i biura poselskiego
    Jarosława Kaczyńskiego),

    - Al. Jerozolimskie 125/127 (ówczesna siedziba ,,Expressu Wieczornego"),

    - Srebrna 16 (ówczesna siedziba zakładów graficznych),

    - Ordona 3 (ówczesna siedziba zakładów graficznych)
    po likwidowanym koncernie RSW ,,Prasa-Książka-Ruch" z czasów PRL.

    za:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Fundacja_Prasowa_%E2%8
    0%9ESolidarno%C5%9B%C4%87%E2%80%9D

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 180. Data: 2021-05-11 13:07:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 May 2021 12:53:18 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > kwoty ,,Express Wieczorny" oraz prawa wieczystego użytkowania kilku działek
    > wraz z czterema nieruchomościami w pobliżu ścisłego centrum Warszawy:

    Moze Cie zle zrozumialem - ale to chyba nie zarzut do towarzyszy spod
    komunistycznego znaku ?

> [...]
    >
    > - Ordona 3 (ówczesna siedziba zakładów graficznych)
    > po likwidowanym koncernie RSW ,,Prasa-Książka-Ruch" z czasów PRL.

    Ale coz to jest w porownaniu do afery FOZZ.
    Czy ... rzekomej afery?

    J.