  • 181. Data: 2021-05-11 13:40:05
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 May 2021 13:07:18 +0200, J.F napisał(a):

    > Moze Cie zle zrozumialem - ale to chyba nie zarzut do towarzyszy spod
    > komunistycznego znaku ?

    Do Tuska, bo Tusk był jednym z likwidatorów koncernu RSW
    ,,Prasa-Książka-Ruch".
    No a sam Kaczyński zaczął od willi po ojcu, a kiedy trafiła się okazja
    rozwinął skrzydła, nawiasem mówiąc razem z byłymi towarzyszami: Krzysztofem
    Czabańskim, Kazimierzem Kujdą i Wojciechem Jasińskim.

    > Ale coz to jest w porownaniu do afery FOZZ.

    Nie wspominając o aferze SKOK-ów albo GetBack.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 182. Data: 2021-05-11 14:34:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 May 2021 13:40:05 +0200, Olin wrote:

    > Do Tuska, bo Tusk był jednym z likwidatorów koncernu RSW
    > ,,Prasa-Książka-Ruch".

    Hm, ale to chyba nie zarzucasz mu przygotowywania gruntu na miekkie
    ladowanie za pare lat?

    A poza tym ... Solidarnosci to sie po prostu nalezalo :-)

    > No a sam Kaczyński zaczął od willi po ojcu,

    No ale tam ojciec mieszkal, i matka ..

    > a kiedy trafiła się okazja
    > rozwinął skrzydła, nawiasem mówiąc razem z byłymi towarzyszami: Krzysztofem
    > Czabańskim, Kazimierzem Kujdą i Wojciechem Jasińskim.

    No ale Czabanski to zasluzony dzialacz Solidarnosci od samego
    poczatku. I legitymacje partyjna rzucil w 1980.
    Jasinski ... nie rzucil?
    A Kujda chyba nigdy nie byl czlonkiem.

    Zreszta sporo zasluzonych bylo w PZPR. Kuron, Geremek, Modzelewski.

    J.

  • 183. Data: 2021-05-11 14:49:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 May 2021 14:34:59 +0200, J.F napisał(a):

    > A poza tym ... Solidarnosci to sie po prostu nalezalo :-)

    Nie tylko im. KPN, na przykład, przypadł tygodnik "Razem".
    Kaczyński był bardziej dalekowzroczny i postawił na nieruchomości, czyli
    miał rację, bo po przejęciu ekspresiaka przez PC suweren przestał go
    czytać. Gazeta upadła, działki i budynki zostały.

    > A Kujda chyba nigdy nie byl czlonkiem.

    PZPR nie, ale należał do ZSMP, z potem stał się TW Ryszardem.
    Kiedy rządził PiS, Kujda stawał się prezesem Narodowego Funduszu Ochrony
    Środowiska, a dziwnym trafem akurat to stanowisko lustracji nie podlega; po
    prostu Mularczyk "nie dopatrzył".
    Rzecz jasna, kiedy sprawa się w końcu rypła, cała dobra była niezmiernie
    zaskoczona.

    https://www.rp.pl/Lustracja/302079899-Kazimierz-Kujd
    a-Prezes-Funduszu-ktorego-ominela-lustracja.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 184. Data: 2021-05-11 16:26:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-10 o 10:40, Olin pisze:

    > Dla dobrej zmiany. Towarzysze już wtedy przeczuwali, że kiedyś źle skończą
    > i trzeba przygotować miękkie lądowanie; najlepiej w jakiejś partii, która
    > na sztandarach będzie mieć antykomunizm.

    A w Wilanowie wybudowali dla swoich osiedle (widoczne z ul. Sobieskiego)
    nazwane zatoką świń. Mieszkał tak Kwaśniewski, Oleksy i inni.

    --
    animka

  • 185. Data: 2021-05-11 16:29:27
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jasne, ale jak dla mnie to wygląda to wszystko odrobinę tak:
    > https://img.joemonster.org/mg/albums/052021/main_26w
    yciek_nieprzyzwoitych_film_w.jpg

    Mnie to wygląda tak, że dziennikarze nie ogarnęli, ze syn Pani Premier
    nien jest politykiem i wypisywanie głupot na jego temat może się
    skończyć problemami. Teraz próbują odgrywać pokrzywdzonych i niby
    napiętnowanych.

    --
    Robert Tomasik

  • 186. Data: 2021-05-11 16:34:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.05.2021 o 11:04, Olin pisze:

    > Najwyraźniej zmienił, ale dlaczego od razu tę intymność musi osiągać
    > za pomocą ziobrotury, w której działania angażowany jest nawet
    > konsulat w Londynie.

    Bo jest mądry i działa racjonalnie. Czemu ma dementować cokolwiek i
    wdawać sie z idiotami w polemikę, jak po prostu może ich skroić na
    odszkodowanie.

    --
    Robert Tomasik

  • 187. Data: 2021-05-11 16:35:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-11 o 12:48, Olin pisze:

    > Ja bym szedł po linii, że Rajmund Kaczyński dostał willę od Obajtka.
    > Daniel, wszystko mogę, Obajtek ma dużo nieruchomości, więc jedna mniej nie
    > zrobiła mu różnicy.

    Obajtka jeszcze na świecie wtedy nie było.

    --
    animka

  • 188. Data: 2021-05-11 16:40:42
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-11 o 12:53, Olin pisze:

> [...]
    > od Skarbu państwa w trybie bezprzetargowym lub płacąc relatywnie niskie
    > kwoty ,,Express Wieczorny" oraz prawa wieczystego użytkowania kilku działek
    > wraz z czterema nieruchomościami w pobliżu ścisłego centrum Warszawy:
    >
    > - Nowogrodzka 84/86 (ówczesna siedziba zakładów graficznych, obecna
    > siedziba partii politycznej Prawo i Sprawiedliwość i biura poselskiego
    > Jarosława Kaczyńskiego),
    >
    > - Al. Jerozolimskie 125/127 (ówczesna siedziba ,,Expressu Wieczornego"),
    >
    > - Srebrna 16 (ówczesna siedziba zakładów graficznych),

    To chyba tu był Dom Słowa Polskiego?
    Fajne zabawy tam były. Ale się wytańcowałam! :-)

    > - Ordona 3 (ówczesna siedziba zakładów graficznych)
    > po likwidowanym koncernie RSW ,,Prasa-Książka-Ruch" z czasów PRL.

    A dyrekcja tego wszystkiego i księgowość były na Wiejskiej obok
    Czytelnika, który "rozwalił" Wałęsa z Bratkowskim, Małaszyńskim i innymi.

    > za:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Fundacja_Prasowa_%E2%8
    0%9ESolidarno%C5%9B%C4%87%E2%80%9D

    --
    animka

  • 189. Data: 2021-05-11 16:45:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-11 o 13:07, J.F pisze:

    > Moze Cie zle zrozumialem - ale to chyba nie zarzut do towarzyszy spod
    > komunistycznego znaku ?

    A Michnik wziął sobie dosyć bogate przedsiębiorstwo Transbud na
    Czerskiej dla swojej Gazety Wyborczej.

    0%9ESolidarno%C5%9B%C4%87%E2%80%9D

    > Ale coz to jest w porownaniu do afery FOZZ.
    > Czy ... rzekomej afery?

    Wszystko rozpiepszyli, przywłaszczyli sobie i nastało bezrobocie.

    --
    animka

  • 190. Data: 2021-05-11 16:52:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-11 o 14:34, J.F pisze:

> [...]
    >
    > No ale Czabanski to zasluzony dzialacz Solidarnosci od samego
    > poczatku. I legitymacje partyjna rzucil w 1980.

    Bratkowski też. W zlikwidowanym Wydawnictwie Współczesnym na Wiejskiej
    urządzono mu, wyremontowano za sprawą Wałęsy i innych z Solidarności
    jakieś wielkie biuro z wieloma komputerami. Byłam tam raz to widziałam.

    --
    animka