    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: ksiądz tymoteusz
    <6093fb3b$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <1khcpa1fa2ido$.ydgpkrwlm8rg.dlg@40tude.net>
    <60943941$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 10 May 2021 00:13:44 GMT

    On 2021-05-06, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ale co to ma wspólnego z naruszeniem jego dóbr osobistych?

    Medialne miejsce. Ale pewnie dla księdza też ekstra święte.

    > Nie mam zielonego pojęcia. Nie czepiam się nawet o nagłośnienie samej
    > mszy. Ale przecież nie o to chodzi.

    Po prostu trochę to wszystko wygląda, że raz mu popularność nie
    przeszkadza, a innym razem już tak. Jakby tak strasznie cenił
    prywatność, to starałby się raczej widowiskowych mszy w widowiskowych
    miejscach unikać. No ale może ta ekstra świętość przeważyła.

    --
    Marcin