  • 21. Data: 2020-07-24 18:42:46
    Temat: Re: kapie hujom z pyndzla
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-24 o 18:28, u2 pisze:

    > janus odpisuje dla szreka, doborowa para, a kulsony muszą wszcząć
    > czynności sprawdzające jak mają zgłoszenie, pewnikiem umorzą z braku
    > żądania ścigania o ile trololin ma rację, w co wątpię:)

    Naprawdę ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2020-07-25 11:13:24
    Temat: Re: balonik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2020 15:09:30 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Co to jest "światowej sławy artysta" i wg jakich parametrów chcesz ton
    > stwierdzić? Ma mieć artykuł na swój temat w WIKI? Wypadniesz na ulicę i
    > odpytasz 100 przechodniów, jeśli co najmniej 15 zna, to już jest
    > światowa klasa?

    Dziela sprzedawane po milionie funtow to jednak mowia o swiatowej
    klasie :-) Ba - po 10 mln

    Ale czy tego narzuszenia nie sciga sie z urzedu ?

    J.

  • 23. Data: 2020-07-27 11:20:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Jul 2020 18:22:54 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > wiele rzeczy miewa całkiem racjonalne
    > uzasadnienie, jak tylko nie próbuje się wszędzie polityki do tego mieszać.

    Niezawodnie Banksy nie zauważył słupków granicznych i zapuścił się aż na
    Kazimierz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 24. Data: 2020-07-27 11:38:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.07.2020 o 15:26, trOlin pisze:
    > doszły mnie
    > słuchy, że ten cały Banksy kosi jeszcze większa kasę niż Sławomir i Zenek
    > razem wzięci.

    czyli trololin działa z niskich pobudek materialnych, to nie jest
    okoliczność łagodząca:)))))))))))

  • 25. Data: 2020-07-27 11:44:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-27 o 11:38, u2 pisze:

    > czyli trololin działa z niskich pobudek materialnych, to nie jest
    > okoliczność łagodząca:)))))))))))

    Ty działasz z niższych, ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.