  • 11. Data: 2020-07-24 14:24:22
    Temat: Re: balonik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:g...@4...n
    et...
    Dnia Fri, 24 Jul 2020 13:53:16 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    >Pierwowzór sprzedano za 1,4 miliona dolarów, więc motyw może być
    >znany
    >szerszej publiczności, a nawet zapracowanym stróżom prawa. Coraz
    >bardziej
    >podziwiam ich erudycję i znajomość, nie najłatwiejszej wszak w
    >odbiorze,
    >sztuki współczesnej.
    >https://kulturalnemedia.pl/teatr/dziewczynka-z-balo
    nikiem-banksy/

    a, to wiadomo - prowadzili sledztwo w sprawie naruszenia praw
    autorskich :-)

    J.

  • 12. Data: 2020-07-24 14:30:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Jul 2020 14:24:22 +0200, J.F. napisał(a):

    > a, to wiadomo - prowadzili sledztwo w sprawie naruszenia praw
    > autorskich :-)

    Ja byłbym dumny, gdyby na komisariat zadzwonił światowej klasy artysta,
    nawet jeśli wcześniej o jego istnieniu nie miałem pojęcia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2020-07-24 14:53:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do ciebie nie dzwonił?
    Centrala nie łączyła?

    -----

  • 14. Data: 2020-07-24 15:09:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.07.2020 o 14:30, Olin pisze:

    > Ja byłbym dumny, gdyby na komisariat zadzwonił światowej klasy artysta,
    > nawet jeśli wcześniej o jego istnieniu nie miałem pojęcia.

    Co to jest "światowej sławy artysta" i wg jakich parametrów chcesz ton
    stwierdzić? Ma mieć artykuł na swój temat w WIKI? Wypadniesz na ulicę i
    odpytasz 100 przechodniów, jeśli co najmniej 15 zna, to już jest
    światowa klasa? Ale u nas jest taki facet, co maluje murale. Większość w
    moim mieście o nim słyszała, choć już wiochę dalej pewnie nikt :-)
    https://mgrmors.pl/

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2020-07-24 15:26:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Jul 2020 15:09:30 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Co to jest "światowej sławy artysta" i wg jakich parametrów chcesz ton
    > stwierdzić? Ma mieć artykuł na swój temat w WIKI?

    W sztuce, rzecz bezdyskusyjna, trudno o jednoznaczne kryteria. Jeden jara
    się Pendereckim a drugi Zenkiem Martyniukiem. W kązdym razie doszły mnie
    słuchy, że ten cały Banksy kosi jeszcze większa kasę niż Sławomir i Zenek
    razem wzięci.

  • 16. Data: 2020-07-24 16:51:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > innego graffiti, które już naruszało prawo. Ten rysunek jest dość
    > charakterystyczny. A może był w miejscu, gdzie był monitoring i da sie

    Ta... jasne... policja prowadzi śledztwo na miarę csi, bo ktoś komuś
    gdzieś pomalował płot.

    NIe ściemniaj - jedynym sensownym wyjaśnieniem jest, że kusloneria
    potraktowała sprawę jako czyn polityczny, więc jak to policja polityczna
    potraktowała sprawę priorytetowo.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-07-24 17:05:46
    Temat: kapie hujom z pyndzla
    Od: Janusz <J...@j...pl>

    Gdzie polityka w tym móralu ? !

  • 18. Data: 2020-07-24 18:22:54
    Temat: Re: kapie hujom z pyndzla
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.07.2020 o 17:05, Janusz pisze:

    > Gdzie polityka w tym muralu ? !

    Nie widzę komu odpisujesz, ale trafiają się takie niezbyt mądre istoty,
    co to nie potrafią pojąć, że wiele rzeczy miewa całkiem racjonalne
    uzasadnienie, jak tylko nie próbuje się wszędzie polityki do tego mieszać.

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2020-07-24 18:28:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Nie widzę komu odpisujesz, ale trafiają się takie niezbyt mądre istoty,
    > co to nie potrafią pojąć, że wiele rzeczy miewa całkiem racjonalne
    > uzasadnienie, jak tylko nie próbuje się wszędzie polityki do tego mieszać.

    janus odpisuje dla szreka, doborowa para, a kulsony muszą wszcząć
    czynności sprawdzające jak mają zgłoszenie, pewnikiem umorzą z braku
    żądania ścigania o ile trololin ma rację, w co wątpię:)

  • 20. Data: 2020-07-24 18:29:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie widzę komu odpisujesz, ale trafiają się takie niezbyt mądre istoty,
    > co to nie potrafią pojąć, że wiele rzeczy miewa całkiem racjonalne
    > uzasadnienie, jak tylko nie próbuje się wszędzie polityki do tego mieszać.

    Chyba dałeś się podpuścić - albo ja. Dlaczego cytat w twoim mailu nie
    zawiera błędów ortograficznych przedpiscy?

    --
    Shrek