  • 1. Data: 2020-07-20 16:04:40
    Temat: Slawomir N
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Pamietaci ministra od zegarka ?

    Wlasnie aresztowany, pod zarzutem korupcji, prania pieniedzy itp.

    Ale ... jesli dobrze uslyszalem - to aresztowany przez CBA za
    dzialalnosc na Ukrainie.

    W sumie ... z USA mamy chyba jakas ogolna umowe o pomocy prawnej,
    to moze i z Ukrainą mamy takową ?

    J.

  • 2. Data: 2020-07-20 19:13:25
    Temat: Re: Slawomir N
    Od: z <...@...pl>

    Będzie sądził go Ziobro.

    To w Polsce były benefity i działalność.

  • 3. Data: 2020-07-20 20:35:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.07.2020 o 19:13, z pisze:
    > Będzie sądził go Ziobro.
    >
    > To w Polsce były benefity i działalność.

    to Ziobro sędzia ? N. na pewno się wywinie w Bolanda, ma przeca
    potężnych protektorów, obowiązuje doktryna Neumanna, ale ciekawe, czy na
    Ukrainie mu tak łatwo pójdzie, przeca po procesie w Bolanda będzie
    zapewne procesik na Ukrainie:)

  • 4. Data: 2020-07-21 10:18:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >potężnych protektorów, obowiązuje doktryna Neumanna, ale ciekawe, czy
    >na Ukrainie mu tak łatwo pójdzie, przeca po procesie w Bolanda będzie

    Bedzie w ogole jakis proces w Polsce ?
    Prokurator zarzuty stawia, ale czy one dotycza spraw polskich ?

    Mnie to wyglada na przygotowanie do ekstradycji ...

    J.

  • 5. Data: 2020-07-21 10:49:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.07.2020 o 10:18, J.F. pisze:
> [...]
    > Prokurator zarzuty stawia, ale czy one dotycza spraw polskich ?
    >
    > Mnie to wyglada na przygotowanie do ekstradycji ...

    dobrze by było tych waszych bonzów wydalić na Ukrainę, ale najpierw cza
    ich osądzić, ale nie bój się, wszak nadal obowiązuje doktryna Neumanna,
    czyli nie wiadomo gdzie pieniądze się zapodziały, czy to z Amber Gie,
    FOZZ, SKOK Wołomin, czy z Ukrainy, przykłady można mnożyć:))))))))

  • 6. Data: 2020-07-21 13:25:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >Neumanna, czyli nie wiadomo gdzie pieniądze się zapodziały, czy to z
    >Amber Gie, FOZZ, SKOK Wołomin, czy z Ukrainy, przykłady można

    Z Ukrainy byc moze nie wiadomo. Ale to oni niech wyjasniaja

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-sprawa-ukrawt
    odoru-slawomir-n-i-dariusz-z-nie-przyznaja-sie-,nId,
    4623467

    ".. usłyszeli zarzuty udziału w zorganizowanej grupie przestępczej,
    prania brudnych pieniędzy oraz przyjmowania korzyści majątkowych.

    Śledztwo prokuratury związane jest z okresem, kiedy Sławomir N. stał
    na czele państwowej agencji drogowej Ukrainy - Ukrawtodoru.
    Został mianowany p.o. prezesa agencji w październiku 2016 r., a
    dymisję złożył pod koniec września 2019 r.

    Sławomir N. jest podejrzany o żądanie i przyjmowanie korzyści
    majątkowych i osobistych w zamian za przyznawanie prywatnym podmiotom
    kontraktów na budowę i remont dróg na Ukrainie, a także o pranie
    pieniędzy pochodzących z tego przestępstwa. W jego efekcie uzyskał
    ponad 1 300 000 złotych - powiedziała rzecznik Prokuratury Okręgowej
    Mirosława Chyr."

    No i tak sie zastanawiam - co naszej prokuraturze do tego ...

    J.

  • 7. Data: 2020-07-21 13:51:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.07.2020 o 13:25, J.F. pisze:
    > No i tak sie zastanawiam - co naszej prokuraturze do tego ...
    >
    > J.

    jaka ona wasza, ona jest nasza pisoska:))))))))))

    btw a jak piniądze się nie odnajdą, to na pewno Ukraińcy będą ścigali
    Sławka i jego kompanów:)))))))))))))))))

  • 8. Data: 2020-07-21 13:59:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trzeba było posłuchać konferencji prasowej ukraińskich proków, to byś wiedział
    (oglądałem w TVP Info, pewnie gdzieś wisi).
    M.in. były w Polsce zakładane spółki z kapitału łapówkowego.
    Z ciekawości sprawdźcie, w ilu spółkach w KRS (radach nadzorczych) występuje to
    dziecko P0.
    Oczywiście dochodzą jeszcze krewni i znajomi.
    Swoją drogą ten to robi karierę - zaczynał od jakiegoś zegarka, a przekroczył grubą
    bańkę...
    Tak się zastanawiałem, że gdyby to miało się odbyć na Ukrainie, to dziwnym trafem
    któryś z tych ich proków poślizgnąłby się niebawem
    na skórce od banana.
    A u nas co najwyżej przesuwają do innych zadań ;-))

    -----

  • 9. Data: 2020-07-21 15:46:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mało, czyli raczej będą krewni i znajomi:
    www.imsig.pl/szukaj?imiona=S%C5%81AWOMIR_RYSZARD&naz
    wisko=NOWAK&pesel=aee8bbfdaed

    "Znaleziono 5 pasujących ogłoszeń:

    GRUPA ZARZĄDZAJĄCA POMERANIA SPÓŁKA AKCYJNA (KRS 0000005759)
    28 lipca 2017 - MSiG nr 145/2017 - WPISY DO KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO - Kolejne -
    Spółki akcyjne
    SŁAWOMIR RYSZARD NOWAK został wykreślony z rubryki Organ nadzoru drugiego działu KRS.

    EUROPE PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (KRS 0000667154)
    22 marca 2017 - MSiG nr 57/2017 - WPISY DO KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO - Pierwsze -
    Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
    SŁAWOMIR RYSZARD NOWAK został wpisany w rubryce Dane wspólników pierwszego działu
    KRS.

    GRUPA ZARZĄDZAJĄCA POMERANIA SPÓŁKA AKCYJNA (KRS 0000005759)
    7 października 2016 - MSiG nr 195/2016 - WPISY DO KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO -
    Kolejne - Spółki akcyjne
    SŁAWOMIR RYSZARD NOWAK został wpisany w rubryce Organ nadzoru drugiego działu KRS.

    POLSKIE RADIO - REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W GDAŃSKU "RADIO GDAŃSK" SPÓŁKA AKCYJNA (KRS
    0000195933)
    22 listopada 2004 - MSiG nr 227/2004 - WPISY DO KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO - Kolejne
    - Spółki akcyjne
    SŁAWOMIR RYSZARD NOWAK został wykreślony z rubryki Organ uprawniony do reprezentacji
    podmiotu drugiego działu KRS.

    POLSKIE RADIO - REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W GDAŃSKU "RADIO GDAŃSK" SPÓŁKA AKCYJNA (KRS
    0000195933)
    31 marca 2004 - MSiG nr 64/2004 - WPISY DO KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO - Pierwsze -
    Spółki akcyjne
    SŁAWOMIR RYSZARD NOWAK został wpisany w rubryce Organ uprawniony do reprezentacji
    podmiotu drugiego działu KRS."

    www.imsig.pl/pozycja/2017/57/KRS/73938,EUROPE_PARTNE
    RS_SP%C3%93%C5%81KA_Z_OGRANICZON%C4%84_ODPOWIEDZIALN
    O%C5%9ACI%C4%84
    www.imsig.pl/szukaj/osoba,%C5%81UKASZ_PIOTR,ZAR%C4%9
    8BA,8fd78ceb79b
    www.imsig.pl/krs/0000667154

    -----

  • 10. Data: 2020-07-21 16:11:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Trzeba było posłuchać konferencji prasowej ukraińskich proków, to byś
    >wiedział (oglądałem w TVP Info, pewnie gdzieś wisi).
    >M.in. były w Polsce zakładane spółki z kapitału łapówkowego.

    Jest to moze jakas podstawa ... polska spolka dostaje pieniadze, placi
    podatki, a nasi sie czepiaja :-)

    No chyba ze nie placi, bo przelewa na Cypr :-)

> [...]
    >Oczywiście dochodzą jeszcze krewni i znajomi.
    >Swoją drogą ten to robi karierę - zaczynał od jakiegoś zegarka, a

    Zegarek to byl jakis drobiazg, i to z chyba z czasow, gdy prywatnie
    pracowal.
    A banka ... coz to jest banka, gdy kilometr autostrady kosztuje 10
    baniek ... zielonych ...

    >Tak się zastanawiałem, że gdyby to miało się odbyć na Ukrainie, to
    >dziwnym trafem któryś z tych ich proków poślizgnąłby się niebawem na
    >skórce od banana.

    Jakos jednak tak sie nie stalo.

    Choc ciagle moze, skoro w sprawe zamieszany gromownik, ale
    kontuzjowany :-)

    J.