  • 1. Data: 2020-07-24 11:53:25
    Temat: balonik
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Krakowska policja niechętnie ściga grafficiarzy. Niejaki Sicoer miesiącami
    szpecił mury zanim organy zaczęły go tropić. Antysemickie i rasistowskie
    hasła nie budzą ich samoczynnego zainteresowania, bo, jak powiadają,
    konieczne jest zgłoszenie sprawy przez poszkodowanego.

    Tym bardziej budujące jest to, że funkcjonariusze sami z siebie, "na
    podstawie doniesień medialnych", wsiedli do radiowozu i sfotografowali a
    nawet zmierzyli centymetrem graffiti, które pojawiło się na krakowskim
    Kazimierzu. Media donoszą, że niewykluczone jest śledztwo w tej sprawie.
    Mural wygląda tak:
    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/kWQk9kpTURBXy9l
    N2E2NzRiMDRjOWU1YjdjZDJhZGNhODcyYjk1Y2RkMy5qcGeSlQLN
    AjwAwsOVAgDNAtDCw4KhMAWhMQE

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-07-24 12:06:33
    Temat: Re: balonik
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-07-24 o 11:53, Olin pisze:
    > niewykluczone jest śledztwo w tej sprawie.

    Może chcą podziękować autorowi. U mnie wywołuje pozytywne emocje. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2020-07-24 12:14:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > U mnie wywołuje pozytywne emocje.
    No chyba, że teraz mural pójdzie do niszczarki. :-)
    A to już mowa nienawiści.

    Robert

  • 4. Data: 2020-07-24 12:37:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Jul 2020 12:06:33 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Może chcą podziękować autorowi.

    Jak nic, maja już przygotowane paralizatory.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-07-24 12:58:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.07.2020 o 11:53, Olin pisze:
> [...]
    > https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/kWQk9kpTURBXy9l
    N2E2NzRiMDRjOWU1YjdjZDJhZGNhODcyYjk1Y2RkMy5qcGeSlQLN

    Uszkodzenie mienia jest przestępstwem ściganym na wniosek
    pokrzywdzonego. Skoro pokrzywdzony nie jest zainteresowany ściganiem, to
    czemu uważasz, że Policja powinna być?

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2020-07-24 13:23:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Jul 2020 12:58:23 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Uszkodzenie mienia jest przestępstwem ściganym na wniosek
    > pokrzywdzonego. Skoro pokrzywdzony nie jest zainteresowany ściganiem, to
    > czemu uważasz, że Policja powinna być?

    Całkowicie się z Tobą zgadzam. Dlatego, nie tylko mnie, tak wzruszyło, że w
    przypadku anonimowego mężczyzny z balonikiem funkcjonariusze zadali sobie
    tyle trudu, mimo że właściciel kamienicy nic nie zgłaszał.

  • 7. Data: 2020-07-24 13:49:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.07.2020 o 13:23, trOlin pisze:

    > Całkowicie się z Tobą zgadzam. Dlatego, nie tylko mnie, tak wzruszyło, że w
    > przypadku anonimowego mężczyzny z balonikiem funkcjonariusze zadali sobie
    > tyle trudu, mimo że właściciel kamienicy nic nie zgłaszał.

    aby na pewno anonimowy mężczyzna ? czy aby ktoś naruszył czyjeś dobra
    osobiste ?

  • 8. Data: 2020-07-24 13:53:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.07.2020 o 13:23, Olin pisze:

    > Całkowicie się z Tobą zgadzam. Dlatego, nie tylko mnie, tak wzruszyło, że w
    > przypadku anonimowego mężczyzny z balonikiem funkcjonariusze zadali sobie
    > tyle trudu, mimo że właściciel kamienicy nic nie zgłaszał.

    Jedyny sensowny powód, to próba dopasowania tego samego sprawcy do
    innego graffiti, które już naruszało prawo. Ten rysunek jest dość
    charakterystyczny. A może był w miejscu, gdzie był monitoring i da sie
    ustalić autora dzieła.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2020-07-24 14:10:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Jul 2020 13:53:16 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jedyny sensowny powód, to próba dopasowania tego samego sprawcy do
    > innego graffiti, które już naruszało prawo. Ten rysunek jest dość
    > charakterystyczny.

    Pierwowzór sprzedano za 1,4 miliona dolarów, więc motyw może być znany
    szerszej publiczności, a nawet zapracowanym stróżom prawa. Coraz bardziej
    podziwiam ich erudycję i znajomość, nie najłatwiejszej wszak w odbiorze,
    sztuki współczesnej.

    https://kulturalnemedia.pl/teatr/dziewczynka-z-balon
    ikiem-banksy/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2020-07-24 14:16:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
> [...]
    >Mural wygląda tak:
    >https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/kWQk9kpTURBXy9
    lN2E2NzRiMDRjOWU1YjdjZDJhZGNhODcyYjk1Y2RkMy5qcGeSlQL

    Niezly artysta :-)

    J.