  • Data: 2006-06-22 08:55:56
    Temat: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: "Rafał " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o wytłumaczenie mi laikowi następującej kwestii.
    Pomimo braku zmian w prawie, zgodnie z informacją z wczorajszej prasy, od tej
    chwili pijani kierowcy będą traktowani surowiej niż dotychczas włącznie z
    zaborem samochodu. I tu nasuwa się mi pytanie - dlaczego??? Dlaczego pomimo
    braku zmian w prawie teraz pijani kierowcy będą traktowani surowej niż byli
    traktowani tak samo pijani kierowcy wcześniej? Czy to jest zgodne z zasadą
    równości obywateli wobec prawa?

    pzdr.
    Rafał