  • Data: 2006-06-22 14:21:20
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > To jest przyczynek do zastanowienia się nad prawdziwością teorii
    > prezentowanych namiętnie przez pana Z. i nie tylko: "Im wyższa kara tym
    > mniej przestępców".
    > Przypominam że jazda po pijanemu kiedyś nie była przestępstwem tylko
    > wykroczeniem.
    > Tych wykroczeń było mniej niż obecnie jest tych przestępstw. Zwiększenie
    > kary nie spowodowało więc zmniejszenia ilości tych czynów, lecz wręcz
    > przeciwnie (oczywiście nie twierdze że wyższa kara=więcej przestępców).
    > Tak więc teoria im wyższa kara tym mniej przestępstw trochę się chybocze.
> [...]

    obejrzyj sobie staystyki popelnianych przestepstw jakie zamiescil na
    stronie mnistertwa, troche przegiecie paly.
    Np jezlei chcesz te zakonczone prawomocnym wyrokiem to wydaje mi sie ze
    nie uwzglednial momentu poplenienia przestepstwa (patrzylem na rozboje)
    co by dowiodlo ze wraz z wprowadzeniem kodeksu karnego z 1997 nagle
    zatrzymal sie wzrost tego rodzaju przestepstw (jak porownasz z
    poprzednimi latami, statystyki policyjne) a moment skazania, i wyszlo
    cos takiego:
    Art.278 §1 kk
    1998
    4 143
    1999
    2000
    2001
    2002
    2003
    2004

    czyli wprowadzajaca w blad bzdura i po to zeby potwierdzic rzekomo
    wielka potrzebe nowelizacji prawa karnego tworzonego przez 'liberalow
    chroniacych przestepcow' oraz nie wyjsc na klamczuszka po wystapieniu w
    sejmie przy pierwszym czytaniu kk.
    Porownaj statystyki ze stron policji.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".