  • Data: 2006-06-22 14:18:05
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:

    > Dla nie właścicieli samochodów ma być - w przyszłości - obowiązek
    zwrot
    > równowartości w pieniądzach.

    Czemu w przyszłości. teraz niby również można.

    > Ale ja też uważam że to bardzo, bardzo głupi pomysł.

    Bo nie potrafię zrozumieć, czemu nie orzekać po prostu wyższych kar.
    Wkurzające - z mojego punktu widzenia - jest to, że przez pól roku się
    prowadzi postępowanie, udowadnia gościowi kilkanaście przestępstw, a
    sąd orzeka zawiasy i grzywnę kilkaset złotych. Często grzywna jest
    niższa od spowodowanych przez sprawcę strat.