  • Data: 2004-11-12 11:33:07
    Temat: Wypadek samochodowy- I co dalej?
    Od: "Sebastian M." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    W ostatnią Sobotę uczestniczyłem w wypadku w którym uszkodzeniu ulegli moi
    rodzice(poszkodowani). Kobieta jadąca Oplem Kadetem wymusiła pierwszeństwo,
    niezaczymała się na STOP i wtargneła na droge szybkiego ruchu. Rodzice mają
    standardowe złamania (obojczyk, żebra) dodatkowo matka ma złamany kręgosłup i
    przeszła już jedną operację, ja wyszłem tylko z otuczeniami na co mam
    dokumentację.Zakładajam źe sprawczyni prowadząca samochód posiadała wazny
    przegląd, OC i nieprowadziła pod wpływem alkocholu. Sprawa została skierowana
    przez policję do sądu, mam więc pytanie jakie zazuty moga zostać postawione
    tej osobie(nieoficjalnie słyszałem że traktowane jest to jak "katastrofa
    lądowa") i jaką kare za tego typu wykroczenia przewidujecie? Dodatkowo mam
    jeszcze pytanie odnośnie tego czy jeśli po tym wypdku uznam że powinienem
    skątaktowac sie z psychologiem i dostanę potwierdzenie że korzystałem z jego
    usłyg to czy liczy się to dla ubezpieczyciela taksamo jak uszkodzenia na
    ciele i czy wypłaca za to odszkodowanie?Pozdrawiam i dziękuję za informację.