  • Data: 2004-11-13 08:44:14
    Temat: Re: Wypadek samochodowy- I co dalej?
    Od: "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W praktyce grzywna i ewentualnie kara pozbawienia wolności w zawieszeniu. O
    > ile była trzeźwa. Z tą katastrofą, to ktoś przesadził, chyba, ze tam było
    > mnogo ofiar, albo jakieś potworne straty. Na przykład jakiś karambol się
    > kobiecie udało zrobić.

    Tzn. Odnośnie tej "katastrofy lądowej" mówił mi żeczoznawca z firmy
    ubezpieczeniowej i tym sie zasugerowałem mówił te coś o 5 latach w zwyż ale
    to żeczywiście chyba przesadzone. Co do matki to ma złamany kręgosłup więc
    niewiem czy podciąga sie to pod znaczny uszczerbek na zdrowiu? Co do ilości
    ofiar to zderzyły się tylko dwa samochoy (3 poszkodowanych+ sprawczyni)
    przyjechały dwie policje 3 karetki i straż pożarna ale niewiem czy też zależy
    od tego. Wkażdym razie cos takiego od żeczoznawcy usłyszałem ale wolałem
    zapytać tutaj bo zawsze kiedy miałem problem służyliście mi fachową poradą:]
    Thx