  • Data: 2004-11-19 10:58:48
    Temat: Re: Wypadek samochodowy- I co dalej?
    Od: "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo to ocenia biegły. Wyniki tych ocen zawsze stanowiły dla mnie tajemnicę.
    > :-))

    To żeczywiście dość dziwne bo wsumie leczenie obojga rodziców ciągle trwa a
    to czy matka wróci do pracy stoi pod znakiem zapytania wiec wdług przepisów
    niezdolność do pracy to duży uszczerbek na zdrowiu więc czemu biegły wystawia
    opinie w trakcie a nie po zakończeniu leczenia? Jeśli zdarzy się tak że matka
    niebędzie w stanie wrócić do pracy to może być tak że sprawa zaostanie
    ponownie rozpatrzona? Pozdrawiam:]