  • Data: 2004-11-19 21:24:50
    Temat: Re: Wypadek samochodowy- I co dalej?
    Od: "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No jasne! I sprawcę rozstrzelają na schodach sądu;)
    > Jesteś chrześcijaninem?
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Jestem chrześcijaninem bo nikt mnie się niepytał po narodzeniu o to w jakiej
    wierze chce trwać...A ty czasem niejesteś z "biblijnych domokrążców" albo
    LPR ?:] To niejest sprawa na to forum ale powiem Ci, że wole do końca życia
    smażyć się w piekle niż naiwnie odpuścić grzechy osobie która mało nie
    pozbawiła życia mnie i moich rodziców- Ty możesz sobie mówić jakieś tam
    umoralniające regułki ale nie wiesz zapewne co czuje osoba która otarła sie o
    śmierć tylko dlatego że jakaś baba nieraczyła zobaczyć gdzie jedzie. Nawet
    stado pseudo chrześcijan niezmieni mojej decyzji- nienależę do ludzi którzy
    naiwnie wybaczają, prawo jest prawem...