  • Data: 2022-06-09 06:51:44
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To będzie bez znaczenia bo temat straci na świeżości i emocjach po tych
    > kilku latach.

    Ale jak ją zwolnią to mleko rozleje się tu i teraz. Co do świeżości -
    straszydło jest nieświeże i dalej mocno śmierdzi.

    > Musi być drugie dno.

    No zapewne - z samego powodu kretynizmu i ogólnego nieogarnięcia
    ministrów się w rządzie pisu nie zwalnia:( Ten to akurat spad z partii
    republikańskiej bielana. I tak nikt go nie lubił.

    > Rekcja jest mocno przesadzona i jakniepisia, więc nie wierzę, że to
    > tylko ta draka.

    Tak jak pisałem - to pionek bez pleców. BTW - jakby się coś zadziało to
    nie wierzę, że dziennikarze nie przypomnieli sobie, że pewna
    pielęgniarka ze szpitala bielańskiego wyleciała, bo nie potraktowała
    bliźniaka jak był prezydentem warszawy (a może komisarzem) odpowiednio
    służalczo. Może jarek doszedł do wniosku, że mondrzejsze o tym nie
    przypominać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!