  • Data: 2022-06-09 12:58:11
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 8 Jun 2022 14:57:05 +0200, Shrek napisał(a):

    > Wygląda jednak na to że nic mu nie nabluzgała, bo minister już się
    > rakiem wycofuje i nie chce powiedzieć co mu rzekomo powiedziano i nie
    > potrafi się wysłowić o co mu w zasadzie biega i z grubsza chodzi o to że
    > w wyniku ataku werbalnego odniósł obrażenia.

    https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/fakty-z-8-c
    zerwca,1108401.html
    Materiał o Pacanowie zaczyna się ~15:20.
    Ok. 17:45 wypowiada się pani Maria, świadek zdarzenia, która żadnych
    wulgaryzmów nie słyszała.

    > I tak honorowo jak na pisiora, bo nie chce publicznie skłamać żeby na
    > jutubie nie zostało. Większość pisorów łgałaby jak z nurt.

    Ten cały Cieślak to 'republikanin', czyli człowiek Gowina, który podążył za
    Bielanem. Koledzy donoszą, że bardzo pragnął się "skeszować".

    "Jak mówią nam jego byli koledzy, poseł Cieślak powtarzał, że w pewnym
    momencie swojej kariery musi się "skeszować". - Podczas kongresu "Myśląc
    Polska" w 2019 w Katowicach wieczorem siedzieliśmy wszyscy w knajpie, a
    Michał westchnął: "do tej pory to do polityki ja tylko dokładam".
    Stanowisko ministra to obecnie około 15 tysięcy złotych wynagrodzenia. Do
    tego dochodzi 2,5 tysiąca diety poselskiej."
    https://wyborcza.pl/7,75398,28558912,zdradzil-partie
    -wiec-zostal-ministrem-kim-jest-michal-cieslak.html

    I jeszcze wspomnienie z czasów, kiedy Cieślak kandydował do Europarlamentu:
    "W Porozumieniu otrzymaliśmy informacje, że Cieślak otacza się w kampanii
    jakimiś dziwnymi ludźmi, mówili nam o tym ludzie z PiS - mówi polityk
    Porozumienia Gowina. A kampania była bardzo brutalna, w Busku "nieznani
    sprawcy" oblali fekaliami wolontariuszy europosłanki Róży Thun, o której
    zawsze na wiecach Cieślak z dezynwolturą mówił: ,,Róża Thun grafin von Thun
    und Hohenstein", i sugerował, że nie reprezentuje polskich interesów."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl