  • Data: 2022-06-12 08:30:03
    Temat: Re: Wiceszef pozycyjnej lewicy za prawem (także) do opierdalaniem opozycji W GODZINACH PRACY?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-afera-w-pacan
    owie-jest-zawiadomienie-do-prokuratury-dymisja-,nId,
    6086662
    > Wiceszef Lewicy dodał [...]
    > Jestem przekonany, że te sprawy powinny zostać rozstrzygnięte na
    > poziomie prokuratury, jak i PiP. W kraju demokratycznym nie może być
    > tak, że ktoś jest karany za swoje poglądy polityczne, za to, że powie
    > prawdę - dodał.

    IMHO Prawo pracownika do wyrażania poglądów politycznych *w (godzinach) pracy*
    (bez zgody pracodawcy) to równia pochyła. IMHO Pracodawca może zakazać
    (karać) w każdą polityczną stronę albo pozwalać w każdą polityczną stronę.
    Jakoś obstawiam że w takiej interpretacji przygniatająca większość
    zakaże *w (godzinach) pracy* a jełopozycja nie będzie "w pełni
    zachwycona" rezultatami wszędzie tam gdzie nie zakażą.

    W tej konkretnej sprawie skoro minister *po publikacjach" skargę wycofał
    to _solidne_ podstawy do zarzutów są możliwe ale IMHO mało prawdopodobne.
    Czyli to jest zapewne kwestia ile PIP/prokuratura zrobią żeby
    "w papierach był porządek" nim umorzą sprawę.

    --
    A. Filip