  • Data: 2022-06-08 18:45:59
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.06.2022 o 18:28, A. Filip pisze:

    > I to sprawi że Gazeta Wyborcza uzna sprawę za niebyłą? Wątpię+.

    No i co z tego? Uważasz, że jak ją zwolnią dyscyplinarnie i przegrają w
    sadzie pracy to będzie właściwy damage control?

    > Skarga to jedno. Relacje medialne o skardze żyją już własnym życiem.
    > Wy Shrek opiniotwórczą potęgę Gazety Wyborczej podważacie?!! ;-)

    Jak wyżej. Ale wygląda że się na sprawie straszydła jednak nauczyli bo
    coś pobąkują o zwolnieniu... ministra:P

    > Wróżysz facetowi tak długą karierę? :-)

    Już nie - ale wierzyłem we włazidupstwo prezesa (poczty). Pamiętaj że
    jego szefem jest niejaki (nie poprawiać!) sasin.

    > Ja miałem na myśli punkt widzenia, interesy i negatywne konsekwencje dla
    > Poczty Polskiej (pracodawcy).

    Dla poczty to sprawa zakończyła się najlepiej jak mogła. Już jej
    oficjalnie nie ma, sam "poszkodowany" wycofał zeznania.

    > Jeśli już to IMHO przekroczenie progu "trochę nękać" nie będzie się
    > opłacać przed wyborami 2023 [ Trochę nękać: np. kontrole w górnych
    > granicach normy ]

    To nie jest kwestia opłacalności a włazidupstwa. No ale okazało się, ze
    góra ma pretensję do ministra a nie kierowniczki, więc jak choć trochę
    się nauczyli po straszydle to nic jej nie będzie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!