  • Data: 2021-07-19 11:20:44
    Temat: Re: zarekwirowali obraz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:scv00d$sku$...@g...aioe.org...
    W dniu 17.07.2021 o 15:01, J.F. pisze:

    >A kto ich ochroni przed fiutkami w kościołach?
    >https://www.zwiedzajbowarto.pl/kaplica-sykstynska-n
    ajpiekniejsze-sklepienie-na-swiecie/

    Do prokuratora z tym :-)

    No to niech artystka robi kolaż madonny z czestochowy z postacia
    powyzej - bedzie miala dobra linie obrony :-)

    >Albo będą torturować ludzi jak chrześcijanie?

    Zalezy jak uznac odcinanie glowy nozem.

    >Albo będą palić ludzi na stosach jak chrześcijanie?

    Oni wola kamieniowac.

    >No tak, już prawie zapomniałem, że tępy nieuk nie uważa, że
    >faszystowskie poglądy są faszystowskie.

    Ale kryterium na razie masz "bo sa faszystowskie" :-P

    A w USA ... faszystowskie czy nie - jest wolnosc pogladow.
    No chyba, ze trumpianskie ...

    J.