  • 1. Data: 2021-07-16 14:35:14
    Temat: zarekwirowali obraz
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "W czwartek 15 lipca wieczorem na profilu Iggy Pizza pojawił się wpis
    opisujący niecodzienną sytuację. Pracownicy lokalu poinformowali o
    odwiedzinach policji. ,,Okazuje się, ze jedna z grafik, ktora wisi na
    scianie w Iggy obraza czyjes uczucia religijne. Grafika jest autorstwa
    fantastycznej polskiej artystki Barrakuz i przedstawia kolaz obrazu
    jednego z najwybitniejszych malarzy ubiegłego wieku, Amedeo Modiglianiego,
    na tle obrazu przedstawiajacego ikone religijna" - mogliśmy przeczytać
    na Facebooku.

    W komentarzach dopisano ciąg dalszy, z którego dowiedzieliśmy się, że do
    lokalu powrócili policjanci. Tym razem byli bardziej zdeterminowani i
    dopięli swego. ,,Policja znowu wpadła w odwiedziny i na zlecenie prokuratury
    rekwiruje grafikę. Policjanci zagrozili aresztowaniem za utrudnianie
    sledztwa jesli grafika nie zostanie wydana" - przekazali pracownicy Iggy
    Pizza."

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/wroc%C5%
    82aw-policja-interweniowa%C5%82a-w-pizzerii-%E2%80%9
    Egrafika-obraz%CC%87a-czyjes%CC%81-uczucia-religijne
    %E2%80%9D/ar-AAMdSTQ

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-07-16 14:55:42
    Temat: Re: zarekwirowali obraz
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W miejscu publicznym jakim jest ogólnodostępny lokal?

    Oby to ogarnąć należy wyobrazić sobie bezczeszczenie symbolu religinego
    INNEJ RELIGII.

    (kolaz obrazu jednego z najwybitniejszych malarzy ubiegłego wieku,
    Amedeo Modiglianiego, na tle obrazu przedstawiajacego ikone religijna)

    Działa na wyobraźnię? ;)

  • 3. Data: 2021-07-16 15:27:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.07.2021 o 14:35, Olin pisze:
> [...]
    > jednego z najwybitniejszych malarzy ubiegłego wieku, Amedeo Modiglianiego,
    > na tle obrazu przedstawiajacego ikone religijna" - mogliśmy przeczytać

    Nie wiem kto jest fantastycznym autorem tego dzieła?
    https://www.google.com/search?q=%C5%BCyd+z+pieni%C4%
    85dzem&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjgt_aP2O
    fxAhVy-SoKHfYnA0kQ_AUIBigB&biw=1325&bih=628

    Ale u mnie we wsi kilka lata temu też "obraziły się uczucia"
    https://gazetalubuska.pl/sprawa-reklamy-z-zydem-w-pr
    okuraturze-komentarz/ar/7430127

  • 4. Data: 2021-07-16 15:44:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 16 Jul 2021 15:27:36 +0200, nadir napisał(a):

    > Nie wiem kto jest fantastycznym autorem tego dzieła?
    > https://www.google.com/search?q=%C5%BCyd+z+pieni%C4%
    85dzem&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjgt_aP2O
    fxAhVy-SoKHfYnA0kQ_AUIBigB&biw=1325&bih=628

    I co? Przyszli policjanci i zarekwirowali te obrazki?
    Sprawa była o obrazę uczuć religijnych?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-07-16 15:49:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > jednego z najwybitniejszych malarzy ubiegłego wieku, Amedeo Modiglianiego,
    > na tle obrazu przedstawiajacego ikone religijna" - mogliśmy przeczytać

    Sprawa jest bardzo ciekawa. Przestępstwo obrazy uczuć religijnych musi
    być umyślne. W takich Iniach czci się krowy. Czy reklama
    http://sprzedambyka.pl/wizytowka/ph-konrad obraża ich uczucia religijne?

    Po za tym moim zdaniem grafika z podlinkowanego materiału przedstawia
    dwie kobiety. Jedną ubraną, a drugą nie. Ciekawe z czym się kojarzy
    osobie, która złożyła zawiadomienie.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-07-16 15:54:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 16 Jul 2021 15:49:21 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > W takich Iniach czci się krowy. Czy reklama
    > http://sprzedambyka.pl/wizytowka/ph-konrad obraża ich uczucia religijne?

    Nie, bo święte są tylko krowy, a byki nie.

  • 7. Data: 2021-07-16 16:00:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-16-lipca-2021 o 15:27, nadir pisze:
    > Nie wiem kto jest fantastycznym autorem tego dzieła?
    > https://www.google.com/search?q=%C5%BCyd+z+pieni%C4%
    85dzem&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjgt_aP2O
    fxAhVy-SoKHfYnA0kQ_AUIBigB&biw=1325&bih=628

    Skoro to może być antysemityzmem

    to z całą pewnością goła baba na "świętym obrazie" TEŻ OBRAŻA

  • 8. Data: 2021-07-16 17:14:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.07.2021 o 16:00, _Master_ pisze:

    > to z całą pewnością goła baba na "świętym obrazie" TEŻ OBRAŻA

    Po czym się poznaje czy dany obraz jest święty?
    Czy cały jest święty razem z tą gołą babą, czy tylko ten fragment bez
    gołej baby?
    I jak duży margines wokół gołej baby też już nie jest święty, skoro
    przylega do gołej baby, to 1 cm? 1 mmm?

    A może ta goła baba sprawia, że cały obraz nie jest święty, a skoro nie
    jest święty, to dlaczego obraża czyjeś uczucia religijne, skoro nie jest
    święty?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 9. Data: 2021-07-16 17:50:35
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    POlin napisał(a):

    > przedstawia kolaz obrazu

    Na grafice powinno być coś o "ż" ew. o muslimach, a tak? Tylko katole
    i katole. Ile można?

  • 10. Data: 2021-07-16 18:29:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.07.2021 o 15:54, Olin pisze:
    > Nie, bo święte są tylko krowy, a byki nie.

    A jakbym znalazł taką reklamę z krową?

    --
    Robert Tomasik