  • Data: 2021-07-19 16:36:12
    Temat: Re: zarekwirowali obraz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1nayb4cr642l8$.butmhluzbkl4.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Mon, 19 Jul 2021 13:49:55 +0200, J.F. napisał(a):
> [...]
    beralizacja-sprzedaz-alkoholu/

    >Muzułmanie w Delhi też są, bo meczet stoi.

    Ale nieduzo. W Pakistanie i niektorych powincjach Indii znacznie
    wiecej.

    Poniekad.
    Jakos hinduistom nie przeszkadza, ze muzulmanin obok zajada wołowinę
    ze swietej krowy.
    Jacys mniej obrazalscy są.
    A może i troche przeszkadza ... wiec muzułmanie w Indiach nie jadaja
    wolowiny ?

    https://www.indimex.com.au/5-common-myths-about-indi
    an-food-busted/

    "Interesting fact: India is the only country in the world where
    McDonalds doesn't serve beef or pork in any of their restaurants.

    (McDonald's India has created quite a few chicken and vegetarian
    products exclusively for the Indian market: Chicken Maharaja Mac;
    McAloo Tikki burger; McVeggie burger; McSpicy Paneer burger (and
    wrap); Pizza McPuff; McCurry Pan; Masala Grill burgers.)"

    https://www.mcdonaldsindia.com/

    >Nie wpadłem na to z uwagi na te krowy; zmyliły mnie.

    J.