  • Data: 2021-07-20 03:02:05
    Temat: Re: zarekwirowali obraz
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-07-19, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
> [...]
    beralizacja-sprzedaz-alkoholu/

    > Muzułmanie w Delhi też są, bo meczet stoi.

    Nie do końca rozumiem z tym alkoholem bo raczej problemu z zakupem tego
    ostatniego w Indiach w tym Delhi nie ma. Co mnie natomiast uderzyło to
    stosunkowo wysokie ceny, więc samo obniżenie wieku nie powinno
    drastycznie wpłynąć na popyt. Co zaś do samych Hindusów to też jakoś nie
    zauważyłem aby im alkohol przeszkadzał.

    --
    Marcin