  • Data: 2004-12-10 16:38:33
    Temat: Re: zaginela paczka itd..
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol wrote:

    > Art 544 stanowi całość nawet wynika to z wyrazu "jednakże". Wyrywając jeden
    > paragaf z artykułu i ignorując resztę zapisów możesz zrobić co ci się
    > żywnie podoba.

    No, nie tak do końca wszystko, ale coś jest w tym, co piszesz ;)

    Jeśli jeszcze nie zapłacił - nie nie ma obowiązku zapłacić.

    Ale jeśli zapłacił z góry, a towar z formalnego punktu widzenia został
    mu wydany i zgodnie z ustawą wszelkie problemy z towarem są
    jegoproblemami - na jakiej podstawie może żądać zwrotu kasy, hmm?

    [ciach]

    > bo?

    Jak stwierdzisz wady czegoś, czego nie ma? ;)

    > Jedno nie przeczy drugiemu.

    To ja poproszę o cytat z jakichś komentarzy albo podparcie się
    prawomocnymi wyrokami.

    Tak na marginesie: jak wygląda w świetle 544 par.2 odmowa przez pocztę
    umożliwienia skontrolowania stanu zawartości paczki _przed_ zapłaceniem
    poczcie kwoty pobrania (przesyłka za pobraniem), hmm?