  • Data: 2004-12-12 16:41:31
    Temat: Re: zaginela paczka itd..
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12 gru o godzinie 14:13, na pl.soc.prawo, Kamil Jonca napisał(a):

    > Dlatego jest taka usługa jak listy/paczki z podaną wartością.

    Spokojnie Kamilu ;)
    To że istnieje wcale nie oznacza że podstawowa usługa ma być nie świadczona
    zgodnie z założeniami, bądź tez wcale nie zrealizowana.
    W analogiczny sposób mogłaby podejść do sprawy każda inna firma - np.
    telefonii komórkowej, która w tanich abonamentach wcale by nie musiała
    zrealizować połączenia - tylko w droższych abonamentach by to było
    obligatoryjne.
    Mam nadzieje że zrozumiałeś do czego zmierzam? ;)

    PPPP - bez względu jaka to przesyłka ma obowiązek wykonać ją z należyta
    starannością - to usługa powszechna jakby nie patrzeć.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany