  • Data: 2014-01-17 11:02:40
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 10:59:10 +0100 osobnik zwany FEniks
    napisał:

    > Nie będą mieli racji, skoro eksperci medyczni, psychiatrzy, zgodnie
    > twierdzą, że istnieje duże prawdopodobieństwo ponownego popełnienia
    > podobnego przestępstwa przez Trynkiewicza.

    będą mieli rację w sensie tego, ze tworzy się incydentalne prawo by to
    umożliwić. Powinno to być pod kontrolą sądową, ale nie po wykonaniu
    wyroku tylko wcześniej. Teraz to jest "po ptokach" i podejrzewam, że
    ustawa może być niekonstytucyjna

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?