  • 1. Data: 2014-01-16 18:54:39
    Temat: trynkiewicz wychodzi
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    szkoda slow...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 2. Data: 2014-01-16 19:01:11
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2014-01-16 18:54, hikikomorisan pisze:

    > szkoda slow...

    A dlaczego miałby nie wyjść?
    Zasądzoną karę odbył? Odbył.
    Więc o co kaman?
    O to co *może* zrobić?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 3. Data: 2014-01-16 19:02:19
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Powinien mieć obrożę, może tylko rużniącą się od takiej obowiązującej, żeby
    miała nie naście metruw promienia, a np 300m, by poszedł do sklepu i na
    pocztę, no i na komistariat oczywiście.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2014-01-16 20:09:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-16 19:01, Roman Stachowiak pisze:

    > A dlaczego miałby nie wyjść?
    > Zasądzoną karę odbył? Odbył.

    Nie odbył. Zasądzoną karą była kara śmierci.

    > Więc o co kaman?
    > O to co *może* zrobić?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-01-16 20:10:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-16 18:54, hikikomorisan pisze:

    > szkoda slow...

    Ale jak Korwin mówił, że politycy przeciwni karze śmierci mają krew na
    rękach, to "wariat" itp.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2014-01-16 20:44:23
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2014-01-16 20:09, Liwiusz pisze:

    > Nie odbył. Zasądzoną karą była kara śmierci.

    I sam ją sobie zmienił na 25 lat? Ktoś wcześniej o tym nie pomyślał?
    Skorzystał z głupkowatej amnestii i tyle. Swoją winę, na tyle na ile mu
    społeczeństwo kazało - odpokutował.

    No, to może zamkniemy ciebie? Ty też *możesz* coś złego zrobić.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 7. Data: 2014-01-16 20:52:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-16 20:44, Roman Stachowiak pisze:

    > I sam ją sobie zmienił na 25 lat?

    Co ma znaczyć to pytanie?

    > Ktoś wcześniej o tym nie pomyślał?

    Jak widać.

    > Skorzystał z głupkowatej amnestii i tyle. Swoją winę, na tyle na ile mu
    > społeczeństwo kazało - odpokutował.

    Nie ma czegoś takiego jak "społeczeństwo kazało".

    > No, to może zamkniemy ciebie? Ty też *możesz* coś złego zrobić.

    Są zwykli mordercy, i psychopaci, którzy bez zabijania nie żyją. Dla
    tych drugich między innymi była kara śmierci, a obecnie dożywocie.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2014-01-16 21:02:19
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2014-01-16 20:52, Liwiusz pisze:

    > Co ma znaczyć to pytanie?

    Co ma znaczyć to pytanie?

    Powtórzę zatem:
    Zasądzoną karą była kara śmierci, zamieniona wskutek amnestii na karę 25
    lat pozbawienia wolności.
    Czy sam zmienił karę śmierci na 25 lat?
    Zasądzoną karę odbył?

    > Jak widać.

    > Nie ma czegoś takiego jak "społeczeństwo kazało".

    Sąd sądzi w imieniu (także) społeczeństwa.
    Domyślam się, że *twoje* społeczeństwo kazałoby go natychmiast rozszarpać?

    > Są zwykli mordercy, i psychopaci, którzy bez zabijania nie żyją. Dla
    > tych drugich między innymi była kara śmierci, a obecnie dożywocie.

    Psychopaci jako osoby chore psychicznie nie są sądzone i zamykane w
    więzieniach tylko w innych miejscach odosobnienia.
    Skoro Trynkiewicz był normalnie sądzony i normalnie skazany - nie był
    psychicznie chory.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 9. Data: 2014-01-16 21:08:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-16 21:02, Roman Stachowiak pisze:

    > Co ma znaczyć to pytanie?
    >
    > Powtórzę zatem:
    > Zasądzoną karą była kara śmierci, zamieniona wskutek amnestii na karę 25
> [...]

    Nie odbył zasądzonej kary.

    > Sąd sądzi w imieniu (także) społeczeństwa.

    Wręcz przeciwnie, zadaniem sędziego jest sądzenie bez oglądania się na
    społeczeństwo. To nie jest sąd uliczny.

    > Domyślam się, że *twoje* społeczeństwo kazałoby go natychmiast rozszarpać?

    Nie posiadam społeczeństwa.

> [...]
    > więzieniach tylko w innych miejscach odosobnienia.
    > Skoro Trynkiewicz był normalnie sądzony i normalnie skazany - nie był

    Acha. To ok.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2014-01-16 21:15:40
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-01-16 21:02, Roman Stachowiak pisze:
    > Psychopaci jako osoby chore psychicznie

    Psychopatia nie jest chorobą psychiczną, tylko zaburzeniem osobowości.

    Ewa