  • Data: 2014-01-17 13:52:07
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 11:49:20 +0100 osobnik zwany the_foe
    napisał:

    > Ktos kto twierdzi ze monarchia absolutna to najlepszy system władzy musi
    > miec cos z wariata. No chyba ze sam chce zostac królem? Wtedy to sie
    > nazywa marzyciel. Ja miałem takie marzenia jak miałem 8 lat. Z tego sie
    > wyrasta, JKM jak widac dziecinny pozostał.

    dokładnie tak. Wystarczy obserwować Korwina krula przez wiele lat, tak
    jak ja. Niech on sie lepiej zajmuje brydżem bo to mu wychodzi. Politycznie
    jest to bajarz i fantasta. Do tego oppowiadający niestworzone historie
    wyssane z palca. I dlatego gdyby wyborcami byli sami gimnazjaliści to
    miałby szanse wygrać. ale tylko szanse bo wbrew pozorom gimnazjaliśc az
    tacy głupi nie są. A jak wiadomo pierwszy w oczy rzuca sie idiota.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?