  • Data: 2014-01-17 11:49:38
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lbb1a1$rjt$1@dont-email.me...

    > nie wiem w jakim ty zyjesz. Ja zyję w Państwie, które ma być państwem w
    > którym przestrzega się prawa. Ale jak widzę wielu obywateli jest na etapie
    > neandertalczyków

    Prawo jest środkiem do realizowania podstawowej potrzeby - poczucia
    sprawiedliwości.

    Wielu oczywiście takiej potrzeby nie ma - na przykład wszyscy ci, którzy
    uważają, że komuchy nie powinni byli ponieść żadnej kary za zdradę stanu,
    kolaborację, złodziejstwo i oszustwo.
    Zwłaszcza oni, tj ci bez tej potrzeby, nie powinni się wypowiadać na temat
    prawa i jego przestrzegania.

    --
    Mariola