  • Data: 2014-01-17 13:49:26
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 11:57:41 +0100 osobnik zwany
    charwel(Oo)==::: napisał:

    > Masti/ Andrzej znam Was z innych grup, szanuję, macie rację co do
    > przestrzegania obowiązującego prawa. Pisze jednak tak emocjonalnie,
    > ponieważ wiem, że w pewnych sytuacjach zabiłbym w obronie np.
    > najbliższych nie czekając na sprawiedliwy wyrok sądu.

    ale mówisz o zupełnie innej sytuacji. W sytuacji bezpośredniego
    zagrożenia życia/zdrowia też pewnie bym się nie zastanawiał, choć nie
    jest to takie proste jak się wielu wydaje, ale na pewno zabicie napastnika
    jest usprawiedliwione. Podobnie jak żołnierze na wojnie. Pomijając sprawy
    polityczne wokół, wojny sprawiedliwe i niesprawiedliwe, to jest ich
    zadanie

    natomiast czym innym dla mnie jest kara śmierci, która jest zwykłą zemstą
    społeczeństwa. do tego wykonywaną ze szczególnym okrucieństwem. Przykład
    wczorajszej egzekucji w USA to tylko końcówka. Trzeba pamiętać, że goś w
    celi śmierci przesiedział 25 lat. I pewnie dni gdy miał być stracony było
    już wyznaczonych wiele. Jedyne jeszcze gorsze rozwiązanie to wdrożona
    prze komuchów za Stalina kara smierci w zawieszeniu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?