  • Data: 2014-01-17 11:34:34
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2014 10:56, Agnieszka pisze:

    > Teraz nie mogę. A jak dostawał wyrok, byłam niepełnoletnia.

    Migasz się.

    > Pogadaj o tych bredniach z psychologami, którzy nad nim
    > pracują/pracowali. Skoro wiesz lepiej od nich. Bo ja się przyznaję - nie
    > znam się. Ale jakoś bardziej wierzę specjalistom niż pręgierzowiczom.

    Hoho, sprawna z ciebie zakłamana kreatura!

    Chyba oczywiste jest, demagogią nazwałem to twoje twierdzenie, że brak
    kary śmierci i wypuszczenie skazanego po odbyciu kary to przyzwolenie na
    zabijanie.

    Pracujesz w marketingu?

    [ciach]

    > O tym też już było. Bo jakby był chory to by nie dostał wyroku, a jak
    > dostał to nie jest chory, a zdrowych nie można zamykać w psychiatrykach.

    Choroba nie musi być stanem permanentnym.

    > Czy jakoś tak. No generalnie państwo nie może nic zrobić, żeby obronić
    > normalnych ludzi przed takim indywiduum. Nic. Bo mu prawa człowieka nie
    > pozwalają. Jednego. Ci, którzy mogą paść jego ofiarą praw nie mają.

    Cóż, taki koszt życia w państwie prawa - żeby np. jakiś kacyk nie mógł
    zbyt łatwo zamknąć cię w więzieniu bo mu odmówiłaś.