  • Data: 2014-01-17 10:56:17
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:lbau61$m60$1@node2.news.atman.pl...

    > To idź, wieszaj.

    Teraz nie mogę. A jak dostawał wyrok, byłam niepełnoletnia.

    > Brednie. Prymitywna, brudna demagogia.

    Pogadaj o tych bredniach z psychologami, którzy nad nim pracują/pracowali.
    Skoro wiesz lepiej od nich. Bo ja się przyznaję - nie znam się. Ale jakoś
    bardziej wierzę specjalistom niż pręgierzowiczom.

    > Nieprawda. Wystarczy, że będzie usiłował.

    Co za ulga.

    > Ja się dziwię, że nikt nie próbuje zastosować przepisów o przymusowej
    > hospitalizacji psychiatrycznej.

    O tym też już było. Bo jakby był chory to by nie dostał wyroku, a jak dostał
    to nie jest chory, a zdrowych nie można zamykać w psychiatrykach. Czy jakoś
    tak. No generalnie państwo nie może nic zrobić, żeby obronić normalnych
    ludzi przed takim indywiduum. Nic. Bo mu prawa człowieka nie pozwalają.
    Jednego. Ci, którzy mogą paść jego ofiarą praw nie mają.

    Agnieszka