  • Data: 2014-03-25 12:37:46
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sawesk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5330a61d$0$2231$65785112@news.neostrada.pl...

    > po co się stresujecie. Jest chyba opcja leasingu, wynajmu długoterminowego
    > i tam chyba nie ma tych ograniczeń.
    > Zaraz ludzie się dowiedzą o opcji rejestracji aut np. na Słowacji albo na
    > Łotwie. Tam nie ma takich ograniczeń.

    Ale co ja mam być zmuszany do jakichś kombinacji z ŁOTWĄ!
    Ten kraj jest pełen urzędasów o mentalności oficerów ze Szwejka - to są
    przypadki mentalne.
    Czemu robią jakieś rozgraniczenia skoro i tak mam meldować kilometry to
    jasnej cholery niech rozliczę kilometry! A nie jakieś 50% czy 100%.
    Czemu mnie zmuszają do uproszczeń, skoro dokładność jest możliwa?

    A.