  • Data: 2014-04-04 09:06:23
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal" <f...@h...com.pl> napisał w wiadomości
    news:1396594039.347678@d1.icnet...

    > Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości
    >>
    > To jest złodziejski rząd skurwysynów żerujących na własnych obywatelach.

    > Może i tak, ale równocześnie wielu obywateli żeruje na swych
    > współobywatelach. Czyżbyś nie znał przypadków kupowania samochodów
    > faktycznie do użytku prywatnego, formalnie rozliczanych "na firmę"?
    > Uważasz, że to OK gdy za taki sam samochód jeden może zapłacić o 23% mniej
    > niż inny tylko dlatego, że ma zarejestrowaną DG? Nie wiem jak to
    > rozwiązać, ale problem moim zdaniem jest.

    Dlatego, że Kaziu kantuje na kilometrówce to Jasio ma mieć zabrane? Skoro
    wymagają ścislej kontroli przebiegów, to niech rozlicza się człowiek z
    kilometrów które zużywa na pracę! A nie jakieś chamskie zabieranie połowy,
    bo rząd sobie coś tam zakłada. Jak ktoś ma samochód do działalności, a
    zachoruje mu dziecko, to musi iść z nim do lekarza na piechotę, bo mu grożą
    kary! Wiadomo, że nie zrobi tak, i nikt go nie złapie, ale zaczyna się znów
    wielkie, narodowe omijanie prawa. Jak ludzie mają się nauczyć respektować
    prawo w Polsce?

    A.