  • Data: 2014-04-04 01:13:21
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości
    news:lhjlsn$nqg$1@node2.news.atman.pl...

    > Ja np. mam trasę z p. A do p. B która w najkrótszej wersji ma ok. 9km. Ale
    > w godzinach szczytu z niej nie korzystam, bo jest permanentnie
    > zakorkowana. Wolę dwa razy dłuższą ale przejezdną. Ciekawy jestem jak
    > szybko skarbówka się do tego przyczepi i będzie wmawiać, że te dodatkowe
    > kilometry to prywata...

    9 kilometrów to małe gówno, będą się czepiać ludzi co mają kilka tysięcy w
    miesiącu, bo tam mogą coś ukraść.
    Licza na lęk. Jak ktoś czasem musi użyć służbowego, ale zrobi te 50 km na
    tydzień na zakupy, dziecko do szkoły podrzuci, a w pracy 1000 km, to się
    zestracha i zgłosi wersję częsciowego użycia. I z automatu ma zwrot z połowy
    tylko. Czyli robią go w buca na 2 tys km/miesiąc. W skali kraju, to są grube
    miliony. To jest złodziejski rząd skurwysynów żerujących na własnych
    obywatelach.
    Zróbmy igrzyska, powieśmy ich za jaja na odnowionej "homo-tęczy".

    Aygul