  • Data: 2022-09-01 17:03:18
    Temat: Re: ryby
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2022 o 13:19, Olin pisze:
    > Twierdziłeś, że Odra mogła zostać skażona przez czeską elektrownię jądrową.
    > Byłeś łaskaw napisać "Czesi tam wyżej mają elektrownię jądrową".
    > Dasz radę podać, jak się nazywa?

    No mają na południe od Dolnego Śląska i wożą przez Dolny Ślas odpady. o
    tym, ze CZarnobyl skaził wodę w Szwecji, to już nawet litościwie nie
    będę wspominał, bo zapewne Ci to się w głowie nie zmieści.

    > Objawiłeś światu, że po wprowadzeniu euro Słowacja stała się nadzwyczaj
    > droga i piwo w sklepach mają tam po 2 euro.

    I Ty naprawdę sądzisz, że ja teraz będę tego wątku sprzed kilkunastu lat
    szukał?

    > Osobliwie nie spotkasz żywego człowieka na przedmieściach Użhorodu, które
    > dochodzą do granicy.
    > Jeśli chodzi o region górski na północy, to już się tam przejechałem i
    > niczym się nie wyróżnia. Po obu stronach są normalne wioski oddalone o 2-3
    > godziny marszu, nawet niekoniecznie przez góry.
    >
    > Już nie pamiętasz, co zmyślasz, więc zacycuję:
    > "Na Słowacji wzdłuż granicy z Ukrainą masz głownie Parki Narodowe. Z buta
    > kilkadziesiąt kilometrów lasami."

    Rzuć sobie okiem na Google i przestań zawracać głowę.

    --
    Robert Tomasik