  • Data: 2022-09-02 12:51:34
    Temat: Re: ryby
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 1 Sep 2022 18:39:31 +0200, Shrek napisał(a):

    > Obecnie nikt poważny nie popiera hipotezy LNT - nawet ty podając
    > źródełko podałeś takie, które tej hipotezie zaprzecza;) W sumie LNT to
    > doskonały przykład, że argument "przecież naukowcy nie mogą się mylić"
    > jest tak naprawdę inwalidą - mogą - mogą nawet za to dostać nobla

    To zapewne prawda, ale na razie dawki dopuszczalne w Polsce zostały
    ostatnio obniżone. Na mój gust chodzi o szeroko rozumiany dupochron.

    Być może trzeba zaczekać, aż wymrą leśne dziadki i młodziaki dojdą do
    głosu. Tak już było w nauce, że nowe teorie - np. teoria ciepła - spotykały
    się z oporem, a potem przyjmowały, nie dlatego że starsi się do nich
    przekonali, ale po prostu pomarli, a następne pokolenie nie miało z tym
    problemu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek