  • Data: 2022-08-16 17:34:35
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2022 o 10:38, J.F pisze:

    > Nie wiem jak tam z demolką, no ale po co ci taki legislator, ktory nie
    > chwali tego, co mu kazano ? :-)

    Po to żeby napisać prawo co się prawnie składa? No ale rzeczywiście _nie
    zatrudniamy_fachowców_bo_jak_zatrudnialiśmy_fachowcó
    w.jpeg

    > Ja tam mysle, ze to rozporzadzenie ustala.

    NIe sądzę a nawet jeśli to pewnie na zasadzie "najwyższy poziom w ciągu
    10 lat odniesiony do itd". Przecież minister nie ustawia tego dla
    każdego punktu pomiarowego w polsce rozporządzeniem.

    > W ministerstwach tez?

    W ministerstwach nie wiem co oni robią:p Nie zdziwiłbym się jakby nic
    konkretnego:P

    > No to sie sprowadzi z prowincji.

    No ale na tych niższych stanowiskach to... w lidlu lepiej zarobi.

    > Na prowincji na pewno sie znajdzie sporo dzieci znajomych do
    > ustawienia. Da im sie kredyt bezzwrotny na zagospodarowanie, albo
    > mieszkanie+.

    No tu pewnien problem jest. Bo mieszkań nie da się wydrukować.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!