  • Data: 2022-08-16 17:49:10
    Temat: Re: ryby
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Aug 2022 17:34:35 +0200, Shrek wrote:

    > Po to żeby napisać prawo co się prawnie składa? No ale rzeczywiście _nie
    > zatrudniamy_fachowców_bo_jak_zatrudnialiśmy_fachowcó
    w.jpeg

    O to to to :-)

    > NIe sądzę a nawet jeśli to pewnie na zasadzie "najwyższy poziom w ciągu
    > 10 lat odniesiony do itd". Przecież minister nie ustawia tego dla
    > każdego punktu pomiarowego w polsce rozporządzeniem.

    Tak czy inaczej - ktos to ustala.
    A tego kogos zatrudniamy "my" :-)

    > W ministerstwach nie wiem co oni robią:p Nie zdziwiłbym się jakby nic
    > konkretnego:P

    W czesci jest zwykła urzedznicza robota, ale na troche innym szczeblu
    - np podsumowac sprawozdania ...

    > No ale na tych niższych stanowiskach to... w lidlu lepiej zarobi.

    To sie zatrudni na wyzszych stanowiskach.
    Albo podniesie stawki ... wczesniej zwalniając element niepożądany :-)

    dla rządu sie znajdą :-)

    J.