  • Data: 2022-08-16 17:41:48
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie twierdzę, że nie mamy problemu zresztą, tylko że dziennikarze
    > sieją bezsensownymi komunikatami panikę.

    Gdybyśmy mieli zamiast tego instytucję powołaną do dbania o rzeki i
    jeziora i informowania o podobnych zagrożeniach. Można by ją na przykład
    "wody polskie" nazwać. No ale mamy dziennikarzy co nie wiadomo po jaki
    chuj robią to do czego służą. Gdyby nie ci dziennikarze, to problemu by
    nie było!!!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!