  • Data: 2004-03-15 22:27:54
    Temat: Re: rozwod - problemy
    Od: "Czarna Wołga" <bodzio(cut it!)1977@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mój mąz wniósl...

    tzn mąż jest powodem, a ty jesteś pozwaną

    > za to ze mysle ze mam szanse zawalczyć o rozwód z jego winy (dokladne
    > informacje w opisie w pierwszym mailu). chyba ze nie mam?

    Trzeba było inaczej sformuować pozew, teraz można tylko złożyć wniosek na
    rozprawie pojednawczej (bo taka jest sprawa pierwsza) o rozwód z orzeczeniem
    o winie, ale to bez sensu, bo sprawa się będzie ciągnęła i ciągnęła, wzywani
    będą świadkowie, podniosą się koszta itd... Po co ci to - przecież chcesz
    szybko rozwodu, on też, więc na to jedno bądzxie zgodni i konsekwentni: nie
    pogodzicie się i chcecie założyć nowe rodziny i tyle.