  • Data: 2004-03-15 20:50:38
    Temat: Re: rozwod - problemy
    Od: "Czarna Wołga" <bodzio(cut it!)1977@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)

    A moge też przytoczyć powyższe fakty. Uchroniloby mnie to np.
    > przed ponoszeniem kosztow sądowych,

    Wnieśliście w pozwie o rozwód bez orzekania winy, więc tego się trzymaj,
    koszta Sąd ustanowi w zależności od Twych zarobków (skoro nie pracujesz, Sąd
    może nie chcieć już dodatkowej opłaty poza tą jaką wnieśliście wraz z
    pozwem - mi to się udało właśnie tak).
    bo alimentow ktore by mi ewentualnie sąd
    > przyznał i tak nie wezmę (nie pozwala mi na to duma).

    Za co alimenty?

    W tej drugiej sytuacji
    > boje się ze nie mam żadnego dowodu (oprocz przelewu bankowego) iż mój mąz
    > dostał pieniążki za mieszkanie i nie 'darowal mi go z dobrej woli' - a
    > dodatkowo za calosc mieszkania, a nie za pół (tak jak by sie wg polskiego
    > prawa należalo) i boje się ze wyciągnie to iż ja z moim 'kumplem' zaczelam
    > byc wczesniej niż on ze swoją 'przyjaciólką'. Nie wiem dodatkowo jak się
    ma
    > do tego to, iż jego rodzice przekazali nam mieszkanie na zasadzie
    darowizny.
    > Co robić? Pomozecie...... ?

    W pozwie zaznaczyłaś cokolwiek o podziale majątku? Jeśłi ani Ty ani on na
    rozprawie nie złożycie ustego ani na piśmie wniosku o podział majątku itp
    Sąd się tym nie ędzie zajmował.

    > Aha - zalezy mi na szybkim rozwodzie.

    W takim rzie bez orzekania winy, bez świadków, za wspólną zgodą, obustronnie
    gadajcie że się już nie zwiążecie, macie nowych partnerów i zamierzacie z
    nimi wiązać przyszłość, dzieci itp (Sąd jest bardzo "za rozmnażaniem"
    zauważyłem).

    K.
    www.phuradosc.prv.pl