  • Data: 2021-04-07 11:13:14
    Temat: Re: prokuratura w Miechowie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:606ca212$0$29057$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 06.04.2021 o 18:51, J.F. pisze:

    >Za to, co dziennikarze, czy sądy wypisują, to ja już odpowiadać po
    >prostu nie mogę. Wykaz logować telefonu, a nie początków połączeń,
    >można

    Pismaki to jedno, ale sad powinien byc rzetelny.

    >uzyskać, ale w ramach tzw. kontroli operacyjnej. Sąd musi jednak
    >zlecić
    >zbieranie tych informacji z góry i wówczas mamy faktyczne
    >przemieszczanie się po antenach. Wstecz tego nie da się uzyskać, bo
    >operatorzy przechowują tylko tyle, ile muszą. Chodzi o koszty. A
    >muszą
    >logować początki rozmów, to tak robią.

    Googlowi powiedz, ze ma za duze koszty.
    Ja tam mysle, ze nie gromadza tego, czego im nie wolno.

    Ale z tymi logowaniami do BTS to jestem ciekaw, skad mi sie wzielo
    takie przekonanie.
    Dziennikarze mi wmowili, czy np kiedys tak bylo.

    Albo jak mowisz - wyjatki z dzialalnosci operacyjnej przeniesiono na
    ogol.

    Troche podobnie, jak z SMS - np komisjach roznych poslowie cytuja co
    tam jeden napisal do drugiego, a operator ma zapisac informacje o SMS,
    ale nie tresc.

    Czy tej tresci nie zapisuje/nie przetwarza, to jestem ciekaw, bo np
    takie zadanie jak zrobienie dobrego slownika do T9 ...

    J.