eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowym › Re: problem ze sklepem internetowym
  • Data: 2011-02-04 10:03:55
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: "sth" <k...@l...vk> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > 10 dni na zwrot bez podania przyczyny, ALE! jeśli to (że można oddać w
    > ciagu 10 dni) nie jest wyraźnie napisane w ich regulaminie do
    > zaakceptowania, whatever - masz 3 miesiące na zwrot. Taki bacik na
    > nieuczciwych sprzedawców, zresztą uzasadniony - klient jak kupi, nie
    > spodoba się mu, ale nie został poinformowany przy zakupie o tym prawie
    > zwrotu w ciągu 10 dni, to stwierdzi "trudno sie mówi".
    >
    > Ale jest szansa że poświęci trochę czasu, dowie się jak jest, tylko że
    > w tym czasie minie 10 dni. W związku z tym - ma 3 miesiące, skoro z
    > winy sklepu nie został poinformowany.
    >

    dzieki za info.
    teraz to sie zastanawiam gdzie uderzyc z tym wszystkim. chce im narobic kolo
    dupy wszedzie gdzie sie da. zgodnie z oczekiwaniami przestali odpisywac na
    gg :)
    mysle o prokuraturze nawet.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1