  • Data: 2011-02-04 10:09:14
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sth napisał:

    > wyjalem z pudelka, stwierdzilem ze jest zepsute. nic nie uzylem, nie
    > stwierdzilem ze nie pasuje. moglem nic nie mowic nikomu i zwrocic bez
    > podania przyczyn. najbardziej wkurzylo mnie to 4 dni i pismo z
    > "autoryzowanej stacji kontroli pojazdow" - nie istnieje takie cos

    jakbys zwracał na ich zasadach to by tak było,

    jak chcesz zwrócić "bo tak" to masz 10 dni i za przesyłki płacisz sam

    jak chcesz zareklamować "bo zepsute" to reklamuj jako zepsute i żądaj
    przysłania nowego oraz zwrotu kosztów przesyłki albo zwrot ceny towaru i
    kosztów przesyłek

    > nie zadam tego, choc powinienem pewnie.

    jak oddajesz bo tak ci się podoba to nie powinieneś, jak będzie to
    normalna reklamacja uznana to powinieneś

    > odeslalem czesc, napisalem odstapienie od umowy. szczerze to jakas
    > kpina. setki rzeczy kupilem przez internet. dziesiatki oddalem i nigdy
    > nie musialem nic pisac i nigdy nikt nie robil problemow. czytalem opinie
    > o tym sklepie (niestety po fakcie, dzisiaj) i wiecej ludzi zostalo
    > potraktowanych w ten sposob. wysylali ludziom nawet inne czesci niz
    > zamowili, np ktos zamowil prawy wahacz a dostal lewy. odpowiedz sklepu
    > byla ze moga sprzedac ten wlasciwy z jakims rabatem ale tego
    > niewlasciwego nie przyjma :)

    dlatego niestety trzeba sie przygotować na pisanie pism, zostawianie
    sobie kopii i odwiedziny najpierw u rzecznika a potem ewentualnie w sądzie