eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowym › Re: problem ze sklepem internetowym
  • Data: 2011-02-04 13:42:59
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 04.02.2011 14:00, Ariusz pisze:
    > W dniu 2011-02-04 10:23, Andrzej Ława pisze:
    >> W dniu 04.02.2011 09:38, Ariusz pisze:
    >>
    >>> Nie może skorzystać ze zwrotu - w ciągu 10 dni, a o ile takiej
    >>> informacji nie dostał w przesyłce, że takie prawo mu przysługuje to ten
    >>> termin wydłuża się do 3 miesięcy - bo taki zwrot przysługuje tylko na
    >>> towary nie używane. Skoro rozpakował sprawdził, że nie pasuje to w
    >>> zasadzie użył.
    >>
    >> Kłamiesz.
    > Uświadom mnie w czym kłamię:

    W sprawach zasadniczych.

    > Otworzył używał - nie znamy specyfiki sprzętu. Jeżeli ktoś, np. kupi
    > ozdobę na stół i ją otworzy położy na tym stole - to czy jej używał? -

    Nieistotne.

    > może stwierdzić, że nie i włoży ją do pudełka i odeśle. Co nie zmienia
    > faktu, że użył jej zgodnie z jej przeznaczeniem.

    No to co? Zwrócić może.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1