eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowym › Re: problem ze sklepem internetowym
  • Data: 2011-02-04 13:00:09
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-02-04 10:23, Andrzej Ława pisze:
    > W dniu 04.02.2011 09:38, Ariusz pisze:
    >
    >> Nie może skorzystać ze zwrotu - w ciągu 10 dni, a o ile takiej
    >> informacji nie dostał w przesyłce, że takie prawo mu przysługuje to ten
    >> termin wydłuża się do 3 miesięcy - bo taki zwrot przysługuje tylko na
    >> towary nie używane. Skoro rozpakował sprawdził, że nie pasuje to w
    >> zasadzie użył.
    >
    > Kłamiesz.
    Uświadom mnie w czym kłamię:

    Otworzył używał - nie znamy specyfiki sprzętu. Jeżeli ktoś, np. kupi
    ozdobę na stół i ją otworzy położy na tym stole - to czy jej używał? -
    może stwierdzić, że nie i włoży ją do pudełka i odeśle. Co nie zmienia
    faktu, że użył jej zgodnie z jej przeznaczeniem.
    Autor pisze, że część była nie działająca aby to stwierdzić musiał jej użyć

    Czy kłamię, że 30 dni...

    Za to rady, żeby od razu szedł do konsumenckich instytucji nie są na
    teraz. Tam nikt mu nie pomoże awansem i napisze za niego: reklamację,
    odstąpienie, zwrot...

    Lepiej od razu iść do adwokata - on za odpowiednią kwotę napisze co i jak.

    Na początek musi się zdecydować co chce - zwrócić towar nieużywany,
    Reklamować - skorzystać z gwarancji, skorzystać z niezgodności towaru z
    opisem i odstąpić od umowy, żądać naprawy, żądać zmniejszenia ceny...
    Przy czym sprzedawca wcale nie musi obniżyć ceny, nie musi naprawiać
    sprzętu, może zwrócić kasę i rozwiązać umowę.


    Ariusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1