  • Data: 2011-02-04 10:00:12
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: "sth" <k...@l...vk> szukaj wiadomości tego autora

    > Są niezgodne z prawem, zatem są nieważne.
    >
    > Pogadaj z lokalnymi organizacjami zajmującymi się prawami konsumentów,
    > chociaż jak się uprą, to trzeba będzie przejść "drogę przez mękę" (sąd).

    wlasciwie to juz nie chodzi o mnie, ale zastanawiam sie co zrobic zeby
    uwalic ich globalnie. zeby juz nikogo wiecej nie traktowali w ten sposob.
    nie jestem pierwszy ani ostatni, niestety opinie przeczytalem dopiero po
    fakcie.

    "Wyslali towar niezgodny z umowa, nie reagowali na proby wyjasnienia pomylki
    zarowno telefonicznie jak i mailowo(2 miesiace). Dopiero oficjalne pismo
    pomoglo, jednak czekam juz miesiac na zwrot pieniedzy. Wygadalem z infolinia
    200 minut bez rezultatu, kieruje sprawe do FEDERACJI KONSUMENTOW."

    "kupiłem do Citroena Picasso lusterko którego wiązka nie pasowała. Wysłałem
    emaila z pytaniem o możliwość wymiany z propozycją dopłaty z mojej strony.
    Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Nie polecam tego sklepu.."

    "DECYZJA ZAKUPU W TYM SKLEPIE TO DLA MNIE PORAŻKA !!PRZED ZAKUPEM
    ZADZWONIŁEM DO NICH UPEWNIAJĄC SIĘ ŻE ZAMAWIAM CZĘŚĆ O KTÓRĄ MI
    CHODZIŁO.PRZELAŁEM PIENIĄDZE I DOSTAŁEM CZĘŚĆ KTÓREJ NIE CHCIAŁEM - ZAMIAST
    REFLEKTORA TYC DOSTAŁEM DEPO.NIE DOŚĆ ŻĘ O WIELE DROŻEJ NIŻ WSZĘDZIE TO
    JESZCZE DEPO !! NA NIESZCZĘŚCIE WYRZUCIŁEM KARTON W KTÓRYM DO MNIE
    DOJECHAŁ.NIE MIAŁEM POJĘCIA ŻĘ BĘDZIE MI ON POTRZEBNY.ODESŁAŁEM NA WŁASNY
    KOSZT REFLEKTOR W SWOIM KARTONIE.NIE WYMIENIONO MI GO MOTYWUJĄĆ ODMOWĘ
    BRAKIEM KARTONU.DZWONIŁEM,PISAŁEM MAILE - BEZ ODDZEWU.I W TEN OTO SPOSÓB MAM
    REFLEKTOR KTÓREGO NIE CHCIAŁEM.NIE DOSYĆ ŻE ZOSTAŁEM WPROWADZONY W BŁĄD TO
    BEZ SZANS NA WYMIANE REFLEKTORA ZA DOPŁATĄ OCZYWIŚCIE NA TAKI JAKI
    CHCIAŁEM.NIE POLECAM TEGO SKLEPU - DLA NICH WAŻNIEJSZY JEST KARTON A NIE
    ZADOWOLENIE KLIENTA.A WYSTARCZYŁO ODROBINE CZŁOWIECZEŃSTWA.PRZYKRE.....!!!"

    "Zamówiony wahacz nie dotarł ,opłata zrobiona ,czekam na zwrot gotówki już
    miesiąc w rozmowie telefonicznej gościu zarzekał się że nawet nie ma mojego
    maila .Wysłałem dwa razy z podaniem nr. konta. Będę sprawę kierował do
    organów kontrolnych.Porażka i klapa"

    "Moja opinia jest nieco inna niż poprzedników.Fatalna wtopa sklepu to
    wysłanie za pobraniem paczki, mimo że wysłałem pieniądze na konto i
    napisałem o tym maila. Pieniądze zostały zwrócone za potrąceniem 1 zł - może
    to mało, ale straciłem złotówkę z nie mojej winy! Co do części
    kierunkowskazy do LT-ka pasują świetnie, jednak atrapa kierunkowskazu jest
    inna (podawałem rocznik i model, a przyszło co innego) Teraz leży sobie
    ładnie na półce nieodpakowana i czeka na lepsze czasy... Pisałem o tym w
    mailu ale sprawę przemilczano, a o 30 zł nie ma co wszczynać awantury.
    Decyzja o zakupie w tym sklepie nie była słuszna..."

    "waga nieuczciwy sprzedawca! części zostały przysłane nie do tego samochodu
    co były zamawiane. W przesyłce nie było dowodu zakupu. Po przesłaniu części
    w ramach reklamacji już kolejny tydzień czekam na zwrot pieniędzy. Dla
    pewności prosiłem o sprawdzeni części a i tak zostały przysłane
    nieprawidłowe. Po złożeniu reklamacji firma przestała odpowiadać na maile.
    Jeszcze raz ostrzegam. Jestem w trakcie pisania zawiadomienia o popełnieniu
    przestępstwa, oszustwa i wyłudzenia."

    "bardzo nierzetelny sprzedawca, próbuje zarobic na uczciwych klientach, po
    anulowaniu transakcji do tej pory nie otrzymałam zwrotu swoich pieniędzy,
    marnych 200 zł, a minęły już ponad dwa tygodnie nie odbierają telefonów, nie
    odpisują na maile, NIE POLECAM, omijać z daleka!!!!"

    "Opinia o sklepie FATALNA!!! ODRADZAM ZAKUPÓW!!! Przysłano korki wlewu
    paliwa do Pandy, które do Pandy nie pasują. Owszem, każdemu błąd może się
    zdarzyć, ale po informacji z naszej strony powinni przeprosić za błąd i
    poprosić o odesłanie towaru na ich koszt. Nic takiego nie miało miejsca,
    cytują tylko punkty regulaminu, które w tym przypadku w ogóle nie maja
    zastosowania (po pierwsze towar nie jest uszkodzony tylko to nie jest ten
    towar, który był zamawiany, po drugie występuję w transakcji jako podmiot
    gospodarczy, a nie konsument). Od LISTOPADA 2008 nie odpowiadają na maile!"

    "NIE POLECAM tego sklepu. Zamówiłem szkło reflektora do Kadett E. Przed
    zamówieniem dokładnie wypytałem e-mailowo odnośnie tych szkieł czy na pewno
    są tej firmy której szukam. Po odebraniu przesyłki okazało się że otrzymałem
    szkło nie dość że na drugą stronę to w ogóle nie było szkło do mojego auta
    (chociaż kadett E ma tylko jeden rodzaj lamp). Konsultanci na przymus
    wciskali mi że towar się zgadza, mimo iż wysłałem im zdjęcia. Okazuje się że
    mógłbym zwrócić im towar ale koszt przesyłki pokrywam sobie sam bo ich to
    nie obchodzi. Odesłać mi się nie opłaca i tyle. Okantowali mnie na 40,-"

    "Zgadzam się z opinią Pawła. Obsługa fatalna, pracownicy niekompetentni
    nierzetelni.Zanim zamówiłem części do wymiany rozrządu wysłałem zapytanie
    czy część pasuje do konkretnego modelu silnika.Pan Bartosz Kowalski
    potwierdził cytuję Tak ta sama, pasuje.Część nie pasowała, poniosłem
    dodatkowe koszty, a do tej pory nie mogę odzyskać SWOICH pieniędzy.
    Pracownicy cytują regulamin który nie przewiduje ich braku
    kwalifikacji.ODRADZAM ZAKUPY!!!! "

    "Zakupilem oswietlenie tablicy rejestracyjnej do fiata UNO. Za przesylke
    wyslana kurierem zaplacilem 16zl. Niestety na towar musialem czekac 5 dni.
    Niestety otrzymany towar rozni sie od tego co zamawialem. Calkiem inna
    koncowka przez co nie pasuje. Na reklamacje odpowiedzieli ze : "Zdjęcia
    przedstawione na stronie www są zdjęciami poglądowymi,firma zastrzega sobie
    prawo do tego, iż produkty będące na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić
    od tych znajdujących się w ofercie." Zdecydowanie nie polecam! Stracilem 25
    zl niby nie duzo ale widac ze "firma" czesci24 nie pogardzi kazdym groszem
    wyciagnietym od klienta."

    "Obsługa fatalna, nigdy więcej nie kupię w tym sklepie żadnych części.
    Zadziwiające, że wszystkie pozytywy powyżej zostały napisane w ciągu 3 dni,
    samo to świadczy o zakłamaniu!"