eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowym › Re: problem ze sklepem internetowym
  • Data: 2011-02-04 09:46:49
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: "sth" <k...@l...vk> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Skoro rozpakował sprawdził, że nie pasuje to w zasadzie użył.

    wyjalem z pudelka, stwierdzilem ze jest zepsute. nic nie uzylem, nie
    stwierdzilem ze nie pasuje. moglem nic nie mowic nikomu i zwrocic bez
    podania przyczyn. najbardziej wkurzylo mnie to 4 dni i pismo z
    "autoryzowanej stacji kontroli pojazdow" - nie istnieje takie cos

    >Nie wiem czy możesz w takiej sytuacji żądać zwrotu kosztów wysyłki.

    nie zadam tego, choc powinienem pewnie.


    > Tak czy inaczej skoro nie ma u nich dobrej woli do załatwienia sprawy to
    > czeka Cię długa męka i skończy się pewnie na Federacji konsumentów lub
    > czymś takim.

    czy mozna to zrobic przez internet ? czy trzeba gdzies isc, pisac pisma ?

    > Wszystkie pisma wysyłaj za potwierdzeniem odbioru - pilnuj dat.


    odeslalem czesc, napisalem odstapienie od umowy. szczerze to jakas kpina.
    setki rzeczy kupilem przez internet. dziesiatki oddalem i nigdy nie musialem
    nic pisac i nigdy nikt nie robil problemow. czytalem opinie o tym sklepie
    (niestety po fakcie, dzisiaj) i wiecej ludzi zostalo potraktowanych w ten
    sposob. wysylali ludziom nawet inne czesci niz zamowili, np ktos zamowil
    prawy wahacz a dostal lewy. odpowiedz sklepu byla ze moga sprzedac ten
    wlasciwy z jakims rabatem ale tego niewlasciwego nie przyjma :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1